4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    henkman

Nieuwe ipod maar krijg er moeilijk muziek op

Hallo,

Ik heb onlangs mijn oude ingeruild voor een 20gb ipod foto en als ik hem nu aansluit op mijn laptop geeft itunes hem aan als ”mypod” en als ik er dan muziek op wil gaan zetten krijg ik na ee aanta nummers ( dan weer 40 dan weer 100…) de volgende melding: het kopiere naar de schijf is mislukt, er kan niet van de schijf worden gelezen of naar de schijf worden geschreven……maar er zijn dan wel een aantal nummers bijgekomen?
    Heeft iemand een idee hoe dit op te lossen is zodat ik in een keer alles op mijn ipodje kn etten??

bvd voor de tips!

Bijdrager
    Nikita

Probeer eens de iPod te herstellen met de iPod Updater die op het cdtje moet staan. Anders kan je ‘m ook bij Apple zelf downloaden. Mocht dat niet helpen, dan kan d’r best wel ’s wat mis zijn met het hardeschijfje van de iPod (omdat ‘ie volgens jou een lees / schrijffout geeft).

Bijdrager
    bobdebouwer

Hoi

Als je deze ipod van iemand anders heb overgenomen. Dan doe je er verstandig aan om hem eerst schoon te maken. Dit kun je doen met het programma ipod-software-updater. Deze vind je in de map hulpprogramma’s. Daar kun je kiezen voor de herstel functie. Voer dit uit en zet de nieuwste update erop. Nu is je ipod schoon en leeg. En klaar voor gebruik.

Bijdrager
    reneo

misschien heeft je laptop enkel usb1… dan kunnen dit soort dingen ook voorkomen… maar het kan nooit kwaad om even de firmware er opnieuw op te zetten!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.