10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    M-Nomad

Nieuwe iPod Classic 160 GB doet nu al niks meer…

Ik heb afgelopen vrijdag bij ifactors (Rotterdam) mijn classic gekocht en vanmiddag mijn nieuwe iPod classic uitgepakt en gesyncd met mijn itunes.

Nadat hij klaar was heb ik even 2 of 3 liedjes geluisterd er mee en uitgezet (Pauze knop ingedrukt houden en op hold gezet) nu pak ik hem net op ik haal hem van hold en hij doet niks meer.

Hij blijft zwart beeld geven welke knoppen ik ook in druk ook als ik hem aan me pc aansluit krijg ik niks tezien alleen een zwart beeld.

Is hij nu al kapot of is er meschien wat anders aan de hand?

Bijdrager
    pjc90

Misschien moet je hem opladen:wink:

Bijdrager
    Oppie
    Bijdrager
    M-Nomad

Hij is inderdaad helemaal leeg gaf net opeens charging please wait.

Is dit raar of is het normaal dat hij al leeg was weet niet meer zeker wat hij vanmiddag nog aan gaf maar volgens mij was hij nog redelijk vol.

Dus zou ik een probleem met mijn batterij kunnen hebben?

Bijdrager
    pjc90

Je hebt hem net, gewoon een nachtje opladen en morgen weer eens kijken. Die dingen komen wel met wat energie in de accu uit de fabriek, maar echt niet vol.

Bijdrager
    M-Nomad

Ok laat hem vannacht wel even aan de pc hangen. Dan is hij in iedergeval echt helemaal vol geladen.

Bijdrager
    Afroman

Heeft je PC wel USB-poorten die stroom kunnen leveren? (dus.. prik je hem direct op je pc of op een hub?)

Bijdrager
    M-Nomad

Aan de pc ligt het niet.

Heb hem helemaal opgeladen gister nacht en na een half uur muziek lusteren viel hij gewoon weer uit hij gaf aan dat hij alweer helemaal leeg was.

Bijdrager
    pjc90

Probeer eens op te laden via het stopcontact en niet via een USB poort.
    PC USB poorten leveren regelmatig te weinig stroom om het goed op te kunnen laden.

Bijdrager
    M-Nomad

Ik heb geen oplader daar voor jammer genoeg.

Maar ik heb meerdere ipods en een iphone en mijn blackberry laad ik allemaal op via usb van me pc en werkt altijd goed.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.