11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:

Bijdrager
    Oniels

Nieuwe iPod 4th generation – 20 GB of 40 GB

hey!

Weet iemand misschien waar ik een splinternieuwe iPod 4th generation van 20 of 40GB kan kopen?
    Op internet staan er wel, maar zijn er geen winkels ofzo die er nog in stock hebben?

thanx
    niels

Bijdrager
    minijob

Waarom een 4g?

Splinternieuw kun je denk ik nog moeilijk krijgen…

Bijdrager
    Oniels

Omdat dat gewoon de beste mp3 spelers zijn.
    Ik heb geen behoefte aan video, en foto’s, maar wil gewoon een standaard, zeer goede mp3 speler met klasse!

mooi omschreven, niet?:lol:

(en ze zijn het mooist van design!)

Bijdrager
    KarelWillem

Ik zou geen bedrijf weten die je deze dingen nieuw aan kan bieden.

http://www.marktplaats.nl lijkt me dus de aangewezen ‘winkel’.

Bijdrager
    Tinnieman

rondbellen naar apple winkels kan nog wel iets opleveren…..

Bijdrager
    Nikita
    ”Tinnieman”

rondbellen naar apple winkels kan nog wel iets opleveren…..

Alleen is de 4e generatie iPod al zo’n anderhalf jaar terug uit de handel genomen, dus een gloednieuwe zal érg moeilijk te vinden zijn lijkt me. Tweedehands daarentegen moet goed mogelijk zijn. Vaak ook nog wel een goede staat.

Bijdrager
    DK master

Laatst zag ik nog wel een vaar 4G’s bij de dixons!!

Bijdrager
    VLC

In de Dixons Rotterdam Lijnbaan zag ik ook een 4G nieuw . Maar volgens mij was dat de Photo uitvoering.

Bijdrager
    demandiebakt

ja de photo versie is op veel plaatsen nog te verkrijgen,
    dan heb je weinig last van alle nieuwe features enkel een kleurenscherm en een betere accu.
    ben het er wel mee eens dat de 4g een goed doorontwikkelde”MP3″speler is zonder opties die ik ook niet gebruik;)

Moderator
    unSOUND

Voor sommigen is het ook een betere keuze door de FireWire poort… mensen met een iMac G3 bijvoorbeeld, die enkel USB 1 en FireWire hebben… dan is de 40 keer snellere FireWire wel de betere optie inderdaad. Of als je veel specifieke 4G accesoires hebt gekocht zoals ik…

Bijdrager
    demandiebakt

idd, mn G3 kon veel beter communiceren met firewire, anders is het net als drinken door een rietje dat veeeel te klein is en je moet nog 20 liter:)

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.