19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
  • Q:
    Bijdrager
    navara

NIeuwe Iphone5

Hallo Fanboys,

Anderhalf uur geleden mijn nieuwe iphone 5 ontvangen.

Kan het aan mij liggen of zie ik echt niet veel verschil met de 4s???? ( Behalve de buitenkant, die lekker snel krast)

Bijdrager
    deSpaanseRente

:’).

leuk topic

Bijdrager
    navara

Ja, ik ben benieuwd of er ‘The day after” al mensen wakker zijn geworden en opjectief naar hun nieuwe speeltje gekeken hebben, en de conclusie daaruit durven te trekken dat er eigenlijk niet veel veranderd is.

Bijdrager
    Hansi2124

[mod name=Hansi2124 url=/profiel/hansi2124]Topic hoort niet thuis in subforum One More Thing (wat alleen gebruikt dient te worden voor topics welke gaan over deze site, podcast of app van OMT). Daarom verplaatst naar dit subforum.[/mod]

Moderator
    Pete.Z

Formaat en dikte zijn veranderd, achterkant is compleet anders.
    Ja, het is nog steeds herkenbaar als een iPhone, maar wat dacht je dan, dat ze een roze kubusje met groene vleugels zouden uitbrengen deze keer?

Bijdrager
    bassbug

Inderdaad, niet zeuren dat je nog steeds een iPhone hebt…
    Koop anders zo’n lichtgevend tafelblad!

Bijdrager
    MBPuser

Gaaaaap…

Next!! :angry:

Bijdrager
    CorMac

Dus jij ziet de veranderingen pas nadat je hem gekocht hebt?:lol:

Bijdrager
    Vincentbosch

Als je er niet tevreden over bent mag je hem best aan mij geven hoor. Een kleine vergoeding valt te bespreken, maar niet te veel.

Geblokkeerd
    Anoniem

Beetje groter en een stuk sneller dan z’n voorgangers. Dat is het verschil. En als je van een 3GS of 4 komt is dat heel prettig. En nee, vanaf een 4S scheelt het geen snars.

Ik vond het in ieder geval voldoende verschil met de 4 om hem aan te schaffen.

Bijdrager
    SanderApple

Ik kom vanaf een Samsung Star(allemaal even lachen:lol:) Als je dan een iPhone krijgt(binnen 3-4 weken) is het toch wel een heel andere beleving dan als je al een 4S ofzo had. Dus niet zo afkraken, een winnend model is moeilijk te verbeteren.

Bijdrager
    CorMac

Zo’n Star heb ik ook nog gehad. Die heb ik terug aan de kant gelegd na een tijdje en terug mijn Nokia 7310 supernova gaan gebruiken. En van zo’n Nokia of Samsung naar een iPhone is een hele verandering.

@Sonic: t.o.v de 4s zou de iPhone 5 toch ook 2x zo snel moeten zijn.

Inactief
    Anoniem

Ik heb mijn witte iPhone 5 sinds gisteren (+ / – 8.30 uur. Gehaald bij de Apple store) en ben er zeer tevreden mee.
    Niet alleen het design speelt bij mij een rol, ook de snelheid ten opzichte van een iPhone 4, het langere scherm, de koptelefoon aansluiting aan de onderkant en een beter speaker (naar mij idee).
    En zo nog veel meer kleine veranderingetjes die het een net wat beter toestel maken.

Bijdrager
    Niels

Ga huilen dan en koop lekker een Samsung of een HTC, dan wil ik je over een paar weken nog een keer horen. Je had dit van tevoren ook kunnen weten. De software is voor alle iPhones (nagenoeg) hetzelfde, dus qua gebruik zul je niet 1-2-3 een verschil merken. En een perfect toestel is moeilijk te verbeteren, wat Apple toch gelukt is.

Bijdrager
    INCTRL

“Snel bekrast” is weer net zo’n Hoax als “slecht ontvangst” van de iPhone 4 destijds.

Professionele frame ingebracht door de marketingboys van Android.

Ik heb vandaag heel goed het demomodel iPhone 5 bij de Mediamarkt bekeken, dus die is 300.000 x in handen geweest van 300.000 verschillende mensen en er was werkelijk geen enkel krasje te bespeuren. Ziet er ook erg duurzaam en solid uit.

Maarja, als 10 mensen van de 30 miljoen last hebben van “krasjes” dan is de iPhone 5 “krasgevoelig”..voor deze frame zorgen de kansloze concurrenten wel. Lijkt wel politiek.

Bijdrager
    hasseltse huzaar

ik vind het echt een super toestel…..mijn vrouw heeft ook een Samsung Star….ik heb ze nog nooit zo horen vloeken als op dat ding
    De volgende uitgave gaat een iphone worden!

Bijdrager
    Jeroen

Grapje zeker? Alleen omdat de knoppen op de zelfde plek zitten zien mensen het verschil niet? Ik ben blij dat ze niet al te veel veranderd hebben qua uiterlijk. Het scherm is erg mooi, ik zie een duidelijk verschil als ik hem naast de 4 hou. De A6 doet ook netjes zijn werk, merk wel dat die sneller is. Camera is verbeterd t.o.v. de 4.. Ben er tevreden met mijn nieuwe aanwinst.
    Enige minpunt is dat erg veel apps nog niet aangepast zijn naar het 4″ formaat..

Bijdrager
    macboy

haha dan wordt het wachten op de iphone 5s of de 6! :sarcastic:

Bijdrager
    UtregCity

heb hem ook sinds vrijdagochtend, jaja stond ook in de rij, wat meteen opviel en waar ik nog steeds aan moet wennen, is dat ie zo licht is… vond dat “zware” van de 4S wel wat hebben. voor de rest merk je dat ie heul snel is. en vergelijk ’t maar met audi, bijna zelfde design steeds, maar net ff wat mooier gemaakt en altijd perfect in elkaar geschroefd!

19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.