10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:

Bijdrager
    Rikkie1983

nieuwe iphone gekocht > pages / keynote / numbers niet gratis

Hey!

Als je een nieuwe apple device kocht zou je toch pages / keynote / numbers gratis krijgen?

Dit is bij mij nog niet het geval.

Weet iemand hoelang dit duurt?

Bijdrager
    Absrnd

Het kan soms even duren, maar vergeet niet dat je moet kijken in de lijst van je aankopen, niet in de app-store zelf.

Bijdrager
    Rikkie1983

Moet ik het eerst kopen?

Bijdrager
    jf
    Absrnd op 10 februari 2014

Het kan soms even duren, maar vergeet niet dat je moet kijken in de lijst van je aankopen, niet in de app-store zelf.

Bij mij staat in de App-store zelf keurig de knop “GRATIS” bij Keynote, Pages en Numbers. En zo hoort dat volgens mij ook gewoon.

Onder “Aankopen” staan ze niet, wat ik ook logisch vindt, aangezien ik ze immers ook niet eerder heb aangeschaft.

Bijdrager
    SunKeeper

@rikkie1983: NEE. Even wachten. Misschien een leescursus kopen, die zit namelijk niet bij je iDevice.

Niet vervelend bedoeld, maar iets constructiever reageren kan ook wel. Heb je de apps over een paar dagen nog niet, bel dan even met Apple of kijk in iTunes. Je hebt 90 dagen gratis telefonische ondersteuning van Apple.

Bijdrager
    Rikkie1983

@sunkeeper Sorry ik had een beetje haast. Ik wacht het rustig af. Morgen heb ik sowieso contact met Apple en zal het dan gelijk vragen.

Weet jij overigens of ik dan de programma’s ook gratis op mijn imac kan zetten?

Bijdrager
    KarelWillem

Nee, ten eerste zijn dat andere programma’s en ten tweede krijg je die alleen gratis als je ook een nieuwe Mac hebt gekocht.

Bijdrager
    Rikkie1983

okido thanks!

Bijdrager
    TonyB

Volgens mij moet je in de appstore kijken onder uitgelicht en vervolgens apps van apple, daar zijn ze volgens mij wel gratis als je voldoet aan de voorwaarden.

Bijdrager
    Verdult
    TonyB op 11 februari 2014

Volgens mij moet je in de appstore kijken onder uitgelicht en vervolgens apps van apple, daar zijn ze volgens mij wel gratis als je voldoet aan de voorwaarden.

Bij mij waren ze destijds ook gewoon gratis toen ik op iWork zocht in iTunes.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.