10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    cfv

Nieuwe iPhone en dan?

Hallo allemaal,

Heerlijk ik kan niet wachten tot morgen. Eindelijk een nieuwe iPhone 3g s. Misschien is het al eerder gevraagd en/of besproken, als dat zo is mijn excuses daarvoor. Maar hoe krijg ik morgen al mijn gegevens inclusief programma’s vanaf mijn iPhone 3g naar de 3g s? Gaat dat helemaal vanzelf, op het moment dat ik hembijvoorbeeld aanmeldt bij iTunes, of moet ik toch meerdere handelingen verrichten? En de oude welke naar een vriend van mij gaat, hoe krijg ik die helemaal leeg? En mijn laatste vraag is, bijvoorbeeld bij spb ewallet staan behoorlijk wat belangrijke gegevens, gaan die ook automatisch mee? In ieder geval vriendelijk bedankt en de groetjes van Fred uit Amersfoort.

Bijdrager
    Sandermm

Jup is al veel vaker gevraagt..

Zoek eens?

Bijdrager
    sypie

Het is geen 3G S het is een 3GS, dit moest van Steve Jobs.

Bijdrager
    pinkie

Nou, dat zoeken heb ik dan maar geprobeerd. Ik heb gezocht op “iphone gegevens overzetten” en het resultaat is absoluut nada, nothing, rien, zip, niets van enigerlei waarde. Dus dat zoeken is ook niet zaligmakend. Oh ja, ik heb ook nog gezocht op “gegevens overzetten” en dan krijg je van alles maar niets dat met de iPhone te maken heeft en zoeken op “nieuwe iphone” levert 1643 resultaten op die niemand natuurlijk gaat doorspitten wanneer een vraag stellen, waar een forum o.a. voor bedoeld is, zoveel effectiver kan zijn.

Helaas kan ik de TS niet helpen want ik kan het niet vinden maar misschien wil LordMaurice wel even laten weten waar dit onderwerp behandeld wordt op zo een manier dat de antwoorden op de vragen te vinden zijn?

Bijdrager
    klaasb

Voor wat je laatste vraag betreft:
    Instellingen -> Algemeen -> (scroll naar onderen) Stel opnieuw in -> Wis alle inhoud en instellingen (kan een tijdje duren)

Voordat je dat doet nog even één keer je oude iphone syncen met iTunes. Je kunt contacten ed. dan zo weer op je nieuwe 3GS zetten.

Bijdrager
    SuperDriver

Volgens mij is het gewoon mogelijk om de nieuwe iphone 3GS te syncen met zo’n reservekopie die itunes steeds maakt als je hem aansluit. Als je de telefoon gewoon aansluit aan itunes wordt het volgens mij al gevraagd.

Bijdrager
    MacBoot

eerst moet je de iPhone machtigen
    daarna kun je een backup erop zetten

Bijdrager
    cfv

Bedankt allemaal.
    Met vriendelijke groet uit Amersfoort

Bijdrager
    Koetjesreep

Kan niet missen. Eerst dus een 3G kopen, daarna een 3GS omdat die een kompas heeft, en dan dit vragen :sealed: .

Ik kan niet wachten (op de kompas), dat bewijst mijn kinder hypothese maar weer.

Moderator
    Pete.Z

Wat een rare opmerking weer, waarom zou iemand dat niet mogen vragen?
    Als we allemaal zo slim waren en alles wisten, konden we de boel hier wel sluiten.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.