7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    arie1

Nieuwe iPhone 6 of nog even wachten?

Hallo!!

Ik mag vanaf vandaag mijn abonnement verlengen die nog tot oktober loopt. Wat raden jullie mij aan. Nu een iPhone 6 aanschaffen of wachten tot dan en maar hopen dat dan de nieuwe iPhone er is? Mijn huidige telefoon is niet in super goede staat meer vooral qua batterijduur. Is de nieuwe iPhone het wachten waard? Ik kan nu 150 euro korting op het toestel krijgen van de provider als ik verleng.

Ben benieuwd naar jullie meningen

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Worden nieuwe iPhones niet meestal in september gepresenteerd? Dan lijkt het me het beste als je nog even tot september wacht. In het ergste geval kan je alleen nog maar een preorder doen, en in het beste geval loop je op launch day met een gloednieuwe iPhone 6S rond. Tenzij die €150 heel belangrijk voor je is zou ik zou nog even wachten.

Bijdrager
    arie1

iphone 6 kost nu 699 dacht ik. wanneer de nieuwe uitkomt gaat deze dan 699 en de iphone 6 minder? hoe doet apple dit meestal?

Moderator
    Mac Daddy

Volgens mij was er bij de 6 een prijsstijging t.o.v. de 5s. Het is dan ook een grotere telegoon. Maar er valt nu nog weinig over te zeggen.

De 6 zal na komst van een nieuwe ook een goeie telefoon blijven en als Apple besluit om de 6 als ‘budget’ model te behouden zou die goedkoper worden. Maar kan ook dat ze een soort 5c versie ervan gaan bouwen. Daarvan gaan nu wel geruchten.

Maar je geeft aan dat je huidige telefoon niet zo best meer is. Dat is wellicht belangrijker. Kan je zonder telefoon? Heb je een backup als je huidige het begeeft? Apple komt meestal rond september/oktober met nieuwe modellen, dus lijkt goed op je abonnement aan te sluiten.

Geblokkeerd
    Helena Vanaeken

De iPhone 6S wordt eind augustus, begin september verwacht, dus neem dat hij, afgezien van productieproblemen, begin oktober in Nederland is. Hij zal ongetwijfeld ook vanaf €699 starten voor de 32GB, de 6 en 5S startten ook vanaf €699 bij hun lancering. Wacht nog maar even hoor;)

Inactief
    Anoniem

Bij MediaMarkt is hij nu 619 euro dacht ik vanaf morgen. Zie folder via Spotta.

Los kopen is soms voordeliger en andere keren net enkele euro’s duurder over 24 maanden gezien.

Ik heb hem een paar weken terug voor 662 euro gekocht los. Had beter even kunnen wachten.

Bijdrager
    Stipken

Heb je hem nu nodig, nu kopen. heb je hem niet nodig, wachten. Maar dat is met alles in het leven.:angel:

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.