4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    MacKeessie

Nieuwe iPhone 5 blijft hangen in herstel modus

Mijn dochter heeft vandaag haar nieuwe iPhone 5 32 Gb gekregen,maar bij het terugplaatsen van de back-up van haar oude iPhone liep hij vast .
    Hij gaf aan dat de softwareversie te oud was, nieuwe software gedownload en tijdens het laden daarvan viel de iPhone uit. Alleen in DFU mode was er nog leven in te krijgen, maar tijdens het herstellen stopt het herstelproces.
    Je ziet dan een scherm met het Apple logo en daaronder een balk, die niet gaat lopen. Wij hebben echt lang gewacht ( ongeveer 30 minuten), maar er gebeurt niets. Proces herhalen geeft hetzelfde resultaat. is er nog iets aan te doen, of moeten wij terug naar de winkel?

Bijdrager
    Beech

Welke softwareversie was te oud, van de nieuwe iPhone ?
    Om hoeveel data gaat het ? 30 minuten is echt niet lang. Als na een paar uur er nog niets is veranderd zou ik mij pas zorgen maken.

Bijdrager
    MacKeessie

De sofware van de iPhone , hij moest naar 6.1.3.
    Volgens mij moet hij die dan eerst laden en dan pas de data die op de oude iPhone stonden. En het balkje gaat helemaal niet lopen.
    Dus ik ben te ongeduldig? Zou kunnen natuurlijk.

Bijdrager
    MacKeessie

Inmiddels is het gelukt na de iPhone lang aan de oplader gehangen te hebben. Kennelijk was de batterij al te leeg om via de USB genoeg stroom te krijgen om te herstellen. Nu kijken of de batterij het vol blijft houden?!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.