12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:

Bijdrager
    5150

Nieuwe iphone 4s inruilen?

Mijn vriendin heeft van de verzekering een nieuwe iphone 4s gekregen als vervanger van haar verloren exemplaar. Ze heeft echter dezelfde dag nog een nieuwe iPhone 6 gekocht omdat ze ruim een week moest wachten op de vervanger van haar oude 4s.

We willen een ipad 3 mini kopen en vragen ons af of het verstandig is om dit gloednieuwe exemplaar ergens in te ruilen.

Heeft iemand hier ervaring mee en zo ja wat is hier een goed adres voor?

Alvast bedankt voor de info.

Bijdrager
    THX-1138

Misschien advertentie zetten op het forum van Macfreak of iCulture. Dan krijg je de wat meer serieus geinteresseerden i.t.t. tot Marktplaats.

Bijdrager
    Niels

Of bij een APR inruilen als grade A product

Moderator
    Pete.Z

Bij de Apple Store kan je volgens mij ook inruilen, hoorde toevallig iemand dat vragen toen ik er vanmorgen was. (Den Haag)

Bijdrager
    DosEquis

Is zo’n toestel wel echt nieuw, en niet refurbished of pre-owned met een nieuwe behuizing?

Bijdrager
    KarelWillem

Inruilen is een goed idee als je zeker wilt weten dat je er zo min mogelijk geld aan over houdt.

Even op Marktplaats zetten is ten alle tijde de snelste manier om de beste prijs te krijgen.

Als je tegen het gebruikelijke gamma idioten kan, dat zich bij je zal melden.:)
    (Voor 100 euro kom ik hem direct ophalen! etc.).

Bijdrager
    amazone

Ik zou hem lekker inruilen, schat dat je er rond de 100 a 150 euro voor krijgt. Ik probeer al een tijdje twee 4s-en te verkopen via marktplaats. Vraag 150 per stuk, denk dat dat te veel is en er komen inderdaad alleen maar idioten op af. Die wil je ook niet aan de deur. Ik heb ze nu ingeruild via marktplaats inkoop service en krijg dan 190 voor twee stuks samen, met alle toebehoren erbij en de originele doosjes. Er is denk ik een overschot ontstaan, iedereen wil een 6 hebben en van zijn oude meuk af.

Bijdrager
    KarelWillem

Een ‘nieuwe’ 4S is uitstekend te verkopen (ook via Marktplaats).
    En zeker voor (veel) meer dan 100-150 euro.

Bijdrager
    amazone

het is een generatie van meer dan 3 jaar oud die nauwelijks iOS 8 draait. ik wens ts veel succes en hoor graag de afloop.

Bijdrager
    5150

Als het goed is moet het een gloednieuw exemplaar zijn omdat we hem van de verzekering krijgen. We hebben hem nog niet opgehaald bij de winkel maar mag er vanuit gaan de de verzekering geen refurbished geeft.

Verkopen via marktplaats vind ik eigenlijk niet zo heel prettig, je krijgt idd de meest idiote gasten voorgeschoteld. We kijken wel ff wat ze bij de Apple store in Amsterdam zeggen. Anders gaat hij gewoon de la in als reserve.

Moderator
    Pete.Z

Ik heb mijn iPhone 4 verkocht via Ebay, bracht, compleet met toebehoren, toch nog 110 euro op.
    Een 4S zou dus zeker 150 moeten opbrengen, 190 euro voor twee stuks is geen inruil maar diefstal…..

Bijdrager
    KarelWillem

Binnen een paar uur op Marktplaats:

Reactie op uw advertentie ‘iPhone 4S – gloednieuw’

hallo
    voor 175 euro kom ik de i phone hallen
    ik hoor van u
    mvg
    dj

Wat al een goede indicatie is van de prijzen.
    Want dan kan je daar rustig nog 25 euro op gooien.:)

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.