13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    cerrebii

Prijs al bekend van nieuwe iPhone?

weet er iemand hoeveel de nieuwe iphone zal kosten ? ik wil hem namelijk kopen als hij uitkomt ?

alvast bedankt.

Bijdrager
    dijkie

Wat denk je zelf? Deze vragen slaan nergens op. Niemand weet hoeveel die werkelijk zal kosten. Waarschijnlijk rond de 600 euro voor de 16gb versie als we kijken naar de geschiedenis. Maar niemand weet of ie komt, wanneer en wat ie kost.

Bijdrager
    lekiam97

Alleen apple weet dat, maar waarschijnlijk gaat de goedkoopste in Nederland SIM lockvrij €599 kosten zoals gewoonlijk

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Het zou ook zo €10000,- kunnen zijn, of misschien wel €100,-
    Niemand weet het, behalve Apple zelf!

Bijdrager
    Hansi2124

Welkom op dit Apple forum, cerrebli.

Zoals je kan lezen, weet niemand dat op dit moment en is het afwachten wat het gaat worden. De prijzen worden bekend gemaakt op de dag dat een Apple product officieel gepresenteerd wordt.
    Als je op dit forum zoekt naar dezelfde vraag, zal je ook altijd dit antwoord tegen komen.

Ik raad je (en ieder ander trouwens ook….) dan ook aan om altijd eerst de zoekfunctie te gebruiken die je bovenaan op het forum kunt vinden.
    Dat scheelt weer de nodige antwoorden en verwijzingen naar topics die over hetzelfde gaan.

Bijdrager
    Artfark

EUR599 or US$599.

Bijdrager
    moller

Weet iemand wanneer ik nou die 100 euro eens vind op straat?

Bijdrager
    verwijderd-profiel

morgen, maar daar kan je geen iPhone van kopen hoor;)

Bijdrager
    Fireman

Hoorde dat de diverse smartphones, waaronder ook de iPhone, in prijs verhoogd worden. Zo hoorde ik dat de 4s € 650,- gaat kosten en de mogenlijke 5 rond de € 1000,-

Ook andere merken zullen stijgen.

Wat is hier van waar? Het zou te maken hebben met goedkopere abonnementen.

Is dit op waarheid berust?

Moderator
    unSOUND
    Fireman op 27 mei 2012

Wat is hier van waar? Het zou te maken hebben met goedkopere abonnementen.

Wat zou de prijs van een los toestel bij Apple te maken kunnen hebben met de prijzen van de abonnementen ? Broodje Aap verhaal als je het mij vraagt.

Bijdrager
    SunKeeper

Alles wordt relatief duurder, want we gaan ten slotte allemaal achteruit in koopkracht volgens het Lenteakkoord.:wink:

Bijdrager
    Fireman

Nou ik dacht dat de abonnementen omlaag moesten en daardoor de toestellen duurder. Wellicht enkel bij abo’s

Moderator
    unSOUND
    Fireman op 27 mei 2012

Nou ik dacht dat de abonnementen omlaag moesten en daardoor de toestellen duurder. Wellicht enkel bij abo\’s

Dus nogmaals de vraag: Hoe kan dat als de prijzen van een los toestel dan lager zijn ? Dan neemt niemand meer een toestel, en gaat iedereen aan de Sim-only.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.