7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    johnmiddelhoven

Nieuwe iPhone 4 vast na software update

Hallo,
    gisteren heb ik een iPhone4 gekregen, aangemeld bij KPN, aangesloten op m’n PC in iTunes (had al een account voor iPod) en die vond meteen de iPhone, met naam, serienummer e.d.
    Toen werd gevraagd of ik gelijk een software update wilde laten uitvoeren. Dat heb ik gedaan, software gedownload en bij het installeren is er iets fout gegaan. Ik heb toen de herstelbutton aangeklikt, maar op een of andere manier wil de fout zich niet herstellen. Ik ben tot ver in de nacht bezig geweest met steeds maar weer herstellen, maar niets lukt. Apple-care wil mij niet helpen omdat het toestel niet bij hen gekocht is en KPN-business Centre snapt het niet en wil hem opsturen. Overigens het enige dat nu nog gebeurt is dat iTunes de telefoon op herstel voorbereidt.
    Ah, nu geeft’ie, na ruim 20min, een foutmelding 2003 en het scherm van de iPhone geeft aan dat ik deze op iTunes moet aansluiten.
    Kent iemand dit probleem? Aub, help mij…..

Bijdrager
    Dveen

Toevallig gisteren ook hetzelfde probleem gehad, ook op de iPhone 4. Ik heb het opgelost door de iPhone met mijn MacBook te herstellen ipv. mijn iMac (dus met een andere iTunes). Je iPhone zit vast in een ‘recovery-loop’ (Google het even en je zult zien dat je niet de enige bent met dit probleem). Ook op de discussiefora op Apple.com staat informatie hoe je het op kan lossen.

Succes!

Bijdrager
    johnmiddelhoven

Dank je, Dveen.
    Ik heb nu helaas geen tijd meer om het te proberen, maar ga er vanavond mee aan de gang.
    Hoop dat het lukt.

Bijdrager
    johnmiddelhoven

Hallo Dveen
    …en ja hoor, gelukt. Heb hem aan een iMac gehangen en die herstelde de iPhone en installeerde de nieuwste software moeiteloos.
    Dank je vriendelijk.

Bijdrager
    Dveen

Graag gedaan! Toch gek dat het op deze manier opgelost moet worden maarja het belangrijkste is dat het is opgelost!

Bijdrager
    jf

Heb het idee dat de 4.3.1 update niet helemaal vlekkeloos is. Gister ook de iPhone4 geprobeerd te updaten, maar nadat itunes aangaf dat het downloaden van de update al 3 uur ging duren, de boel maar even afgebroken.

Bijdrager
    johnmiddelhoven

iPhone4 werkt nu prima; bellen, internet, apps ed. Maar als ik er foto’s en muziek op wil zetten komt er een window met: De iPhone kan niet worden gesynchroniseerd.Er heeft zich een fout voorgedaan bij het schrijven naar het apparaat, maar wat de fout is weet ik natuurlijk niet. Agenda, contacten worden prima gesynchroniseerd. Iemand een idee?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.