5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    iPodzz

Nieuwe iPad maakt geen klik geluiden meer

Hallo,,

Mijn iPad 32 GB Wi-Fi, maakt nadat ik even (om te kijken of de lijnen dan nog vector waren) het inzoomen van het scherm had ingesteld bij toegankelijkheid geen klik geluidjes meer van het toetsenbord, ook geen FaceTime geluiden, geen mail ontvangen en versturen, en al die andere.
    Dit was al bij iOS 5.1 en ook na dat ik hem had geüpdatet naar iOS 5.1.1 doet die dat niet meer.
    De geluiden staan aan en ook de volume ervan en ook de algemene volume staat aan.
    Kan iemand mij vertellen hoe ik kan zorgen dat ze het weer doen.

Groetjes Mathijs

Bijdrager
    ipieter01

Kijk eens bij de multitasking bar of het geluid wel aan staat. Want dan zijn het juist die geluiden die niet meer gaan.

Edit:
    Hoe doe je dat?

1. Je drukt twee keer op de home-button
    2. Je gaat, net als in het startscherm, 1 keer naar links
    3. Je kijkt of er een streep staat door Volume (icoontje helemaal links, denk ik)
    Bijdrager
    iPodzz

Die staat aan, ik noem die de algemene, wist niet hoe het eigenlijk heette, en bij geluiden staan ze ook aan, en “wijzig met knoppen” staat uit.

Edit:
    Van die multitaskingbar ken ik, ik ben de enige met mijn broertje van de zoveel mensen die ik ken die het echt gebruiken.

Bijdrager
    ipieter01

Ok, heb je de iPad al eens gereset?

btw, ik weet eigenlijk ook niet hoe dat heet. xD Volgens mij gewoon volume dempen …

Bijdrager
    iPodzz

Sorry, je had gelijk, daar stond een streep door, maar ik heb daar niet naar gekeken, ik dacht video’s en zo doen het wel met geluid dus dat is het niet, dus wel, toch bedankt.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.