4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    keennan.debie

¿Nieuwe iPad devices in september 2018?

Gegroet!

Zouden er in september nieuwe iPad devices uitkomen?
    Mijn ouders zijn heel graag geïnteresseerd in een iPad, laat ik hen wachten tot september om een nieuwe iPad Pro 10,5” te kopen?

Alvast bedankt!

PS: ik weet dat het allemaal geruchten zouden zijn, ik vraag gewoon jullie kennis en buikgevoel:)

Bijdrager
    SvS

https://buyersguide.macrumors.com

Hier kun je meer info zien. Het blijven inderdaad geruchten. Wil je ‘gewone’ iPad 2018 (zo te lezen niet) dan kun je ze met gerust hart kopen. Wil je Pro, dan zou ik eventjes wachten. Maar gaan ze binnenkort op vakantie, dan lekker nu kopen. De iPads gaan wel jaren mee.

Bijdrager
    gipsman

Wachten tot sept.: ja. Maar ik zou voor een 12.9 gaan. Een (bijna) echte portable laptop, goede leesbaarheid, met z’n tweeën gemakkelijk foto’s kijken. Pak duurder ja, maar schermgrootte is essentieel.

Bijdrager
    keennan.debie

@svs: ah bedankt dat is een handige site! Ik zal sowieso tot september wachten en dan zien, een zomer meer of minder met een iPad zullen ze wel overleven.

@gipsman: maar een MacBook Pro hebben ze al dus moesten ze echt met twee foto’s willen kijken… ik hou het wel in mijn achterhoofd moest ik zelf eentje kopen!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.