4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    Clausewitz

nieuwe installatie Sierra, oude log te zien?

Ik vraag mij af of er een logbestand bestaat met informatie van voor een herinstallatie van macOS (Sierra), nadat het OS opnieuw is geinstalleerd. Zo ja, hoe/waar kan ik dat zien.
    Daarnaast heb ik ook de vraag of jullie tips hebben voor een programma dat kan zien of er nog oude bestanden terug te halen zijn na een herinstallatie.

Bijdrager
    pruus

Als je TM gebruikt, kun je daar alles nog van terug krijgen/zetten. Na een herinstallatie blijft alles beschikbaar, apps en documenten.

Bijdrager
    Clausewitz

Ik bedoel niet TM. Ik wil weten of er na een clean install ergens nog een ‘master log’ bestaat, waarin alle handelingen van vóór de clean install staan.
    Daarnaast nogmaals de vraag of er een programma is dat gewiste bestanden kan terughalen (niet TM, geen back ups).

Bijdrager
    GoeieDag

Handelingen vóór een clean install? Is het kenmerk van een CI juist niet dat het ‘clean’ is, dus pas begint met data aanmaken op het moment de installatie begint.

Bestanden terughalen na een clean install? Dan heeft de HD aardig staan draaien, maar wie weet. Bv deze: http://www.cleverfiles.com/nl/

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.