12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    MacBoot

Nieuwe in-ear-koptelefoon in oktober?

http://www.apple.com/nl/ipod/inearheadphones/

Deze zouden in oktober te koop zijn, maar er staat nog altijd “coming soon”. Nu weet ik dat oktober nog jong is, maar ik ben toch wel erg benieuwd naar de kwaliteit van deze dopjes. Ik ben namelijk van plan deze aan te schaffen icm een iPod Classic. Minstens deze net zo goed of beter zijn dan de Sennheiser CX300.

Nu weet ik dat de volume up en down niet werken op de iPhone. Maar werkt play/pauze via de kabel wel en de microfoon ook?

Bijdrager
    RobinH

Ik denk dat die half oktober komen….
    Dat is meestal zo, Net als die nieuwe software voor de iPhone, en de iPhone zelf.

Maar het zal niet lang meer duren! Ik ben ook wel benieuwd.:D :wink:

Bijdrager
    BloomPod

Ben ook erg benieuwd. Jammer dat ‘ knopjes ‘ niet merken op mijn 1ste gen touch

Bijdrager
    iMaximus

Ik hooooop dat deze veel duurzamer zijn dan de tot nu toe gemaakte oordopjes van apple en ook de in ear 1st Gen.
    Apple oordopjes gaan bij mij zo snel kapot, weet niet waarom. En ik ben ook nog nog eens heel voorzichtig.
    Eerst maar eens goed de reviews gaan bekijken van dit ding en da misschien ook aanschaffen.

Bijdrager
    joostwijnglas
    ”MacBoot”

http://www.apple.com/nl/ipod/inearheadphones/

Deze zouden in oktober te koop zijn, maar er staat nog altijd “coming soon”.

Formeel hoeven ze pas op 31 oktober in de schappen te liggen, dus heb nog even geduldt.

Bijdrager
    superduc

Beetje off topic maar heb een paar Shure SE 110 dopjes gekocht op ebay.co.uk voor 29 pond komt nog 6 pond voor verzending bij
    Komen ze op de helft van de nieuwe apple dopjes

Bijdrager
    Jpunt

Hier zit ik ook op te wachten, maar dan de normale versie met de nieuwe afstandsbediening, als die werkt op de G1. Officieel niet, maar ik ontdekte laatst dat drie keer klikken nu ook al voor het vorige nummer zorgt. Wie weet werkt het gewoon!

Bijdrager
    RobinH

Misschien morgen!?!:D :D

Bijdrager
    macnick

Ze zien er niet echt anders uit, op dat gekke ding aan dat draad na dan, maar is dat ronde rubbertje eromheen beter enzo? bij mij vallen ze d’r allemaal af ;o

Bijdrager
    superluuk
    ”macnick”

Ze zien er niet echt anders uit, op dat gekke ding aan dat draad na dan, maar is dat ronde rubbertje eromheen beter enzo? bij mij vallen ze d’r allemaal af ;o

2 tweeters , boxjes per oording….

apple wil hiermee wel concuren met de wat duurdere aanbieders…

als de reviews beetje goed zijn neem ik er wel een , ook voor de remote en de mic..

Bijdrager
    Jonas89

Het duurt lang dat deze uitkomen, maarja we zijn maar midden oktober :P

Bijdrager
    N-Freak
    ”superluuk”
    ”macnick”

2 tweeters , boxjes per oording….

apple wil hiermee wel concuren met de wat duurdere aanbieders…

als de reviews beetje goed zijn neem ik er wel een , ook voor de remote en de mic..

Een woofer en een tweeter per oortje!

Sorry, ik kon het niet laten!

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.