17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Bijdrager
    dams1

nieuwe IMAC op WWDC 2007?

op diverse sites lezen we dat de lifecycle van de iMAC voorbij is. Ik vond dat de iMAC die Steve Jobs gebruikte voor de demo’s niet wit was maar dunner met een aluminium kast. (vergelijkbaar met de MBP). Zou dit misschien een eerste versie van de nieuwe iMAC zijn die verwacht wordt? Het was zekr een andere MAC dan bij andere WWDC events! Weten jullie wat?

foto bijgevoegd.

Bijdrager
    macses

dat is een apple cinema display:wink:

Bijdrager
    Zeekomkommer
    Bijdrager
    KarelWillem

Lol. Ik was er bijna ingetrapt. :P

Geblokkeerd
    Anoniem

Wat voor Mac stond er dan tijdens de WWDC? Een Mac Mini?

Geblokkeerd
    Anoniem

Welke Mac stond daar dan? Een Mac Mini?

Bijdrager
    d3nn
    ”TimN”

Welke Mac stond daar dan? Een Mac Mini?

Dat weet niemand want die staat denk ik onder die tafel:P maar het is zeker geen mac mini.

Bijdrager
    me.com

Waarschijnlijk gewoon de snelste Mac, de Mac Pro dus.

Bijdrager
    Rapatski

Pfffffff…. :roll:

Bijdrager
    Ben271185

Ik denk dat daar niet één mac onder de tafel staat! Maar waarom heeft Steve Jobs 2 iSights nodig?

Bijdrager
    Kjelle_ve
    ”Ben271185″

Ik denk dat daar niet één mac onder de tafel staat! Maar waarom heeft Steve Jobs 2 iSights nodig?

mocht 1 het begeven, je weet maar booit zeker?

Bijdrager
    yabbanoname
    ”Ben271185″

die dingen worden goud waard op de 2e hands markt, vast houden zolang je kan. Ook Steve let blijkbaar op de kleintjes:D

http://cgi.ebay.com/NEW-NIB-APPLE-iSIGHT-WEBCAM-INTERNET-VIDEO-CAMERA_W0QQitemZ140125999918QQihZ004QQcategoryZ80045QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

PS, heeft r iemand een iSight in de aanbieding toevallig ?

Bijdrager
    ByteWarrior
    ”Ben271185″

Volgens mij heeft hij echt van alles een backup. Onder die tafel zullen wel 2 computers staan, vandaar ook de twee iSights. Je kan echt niets riskeren op zo’n dag als de halve wereld op je vingers kijkt…

Bijdrager
    Brent146

Steve zal waarschijnlijk een 8-core Mac Pro met 16 GB RAM gebruiken. :P

Bijdrager
    JJmac

Wilde anders deze week een nieuwe iMac (20 of de 24) op gaan halen, iedereen zegt wachten ook op de rumors site, maar dat wil ik helemaal niet.
    Vind het wel jammer als er volgende week wel een nieuwe uit komt.
    :?

Bijdrager
    dams1

inderdaad een cinema display. Ik zag het zo snel niet goed. bedankt. Ik blijf beniewd wanneer de nieuwe iMAC komt met snellere processor; de MBP heeft inmiddels 2,4GHz en de “oude iMAC” stopt bij 2,33. Dat moet toch snel veranderen lijkt me…………………….

Bijdrager
    dams1

inderdaad een cinema display. Ik zag het zo snel niet goed. bedankt. Ik blijf beniewd wanneer de nieuwe iMAC komt met snellere processor; de MBP heeft inmiddels 2,4GHz en de “oude iMAC” stopt bij 2,33. Dat moet toch snel veranderen lijkt me…………………….

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.