3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    baziel

nieuwe iMac machtiging geven

Hallo iedereen,
    ik heb een itunes account waarmee ik af en toe liedjes download en codes gebruik, overlangs heb ik mijn email adres veranderd van het account dus werd het Apple Id ook veranderd naar het nieuwe emailadres. Dit gebeurde allemaal op mijn oude iBook.
    Sinds kort heb ik nieuwe iMac dus wil ik deze computer de machtiging geven om die gekochte muziek af te spelen, gek genoeg vraagt hij naar het wachtwoord van dat oude email adres (dat ondertussen veranderd is). Als ik het oude wachtwoord invul bij het oude adres lukt het niet EN als ik mijn nieuwe Apple Id invul en nieuwe wachtwoord lukt het ook niet.

Hopelijk hebben jullie iets verstaan van deze toch wel ingewikkelde situatie..
    Hoe kan ik al de muziek een machtiging geven om afgespeeld te worden op de iMac?
    Alvast bedankt!

Bijdrager
    iJoost

Ik denk dat je voor de muziek die je gekocht hebt met het oude id nog steeds zult moeten machtigen met datzelfde oude id. Want dat id is waarmee die bestanden gecodeerd zijn.

Eerlijk gezegd begrijp ik ook niet zo goed wat je bedoeld met “het E-mail adres van het account veranderd”. Voor zover ik weet kun je dat niet zomaar aanpassen omdat dat nu juist het id is.

Maar neem vooral even contact op met de iTunes helpdesk. Die is daarvoor bedoeld.;-)

(Let er ook even op dat je de machtiging(en) van de oude computer weer intrekt voor je ‘m verkoopt of wegdoet.)

Bijdrager
    baziel

Jaa, ik veranderde net mijn huidige Apple Id van emailadres terug naar het oude waarna ik dan het wachtwood invoerde van het oudere emailadres. Nu speelt de muziek af. Ondertussen heb ik het Id alweer veranderd naar mijn huidige adres en werkt het gewoon.

Bedankt voor je reactie iJoost.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.