12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    CheyenneC

Nieuwe imac aanschaffen

Hallo allemaal,

Ik heb vandaag mijn verouderde apple imac medio 2010 verkocht,
    Nu twijfel ik , wachten op de nieuwe apple imac die apple gaat lanceren of de nieuwste serie van het,
    Moment aanschaffen iemand tips?!

Groetjes.

Bijdrager
    RobApple

Als je de iMac nu nodig hebt, nu aanschaffen, anders zou ik wachten op de nieuwe, weet alleen
    niet hoelang dat nog gaat duren, weet alleen Apple.

Bijdrager
    TheBigZ

Verouderde Medio 2010 iMac? Duhh.

Bijdrager
    Haike

2 jaar is niet echt oud voor een mac.. Maar als jij het nieuwste van het nieuwste wilt :slant:

Maar als je je het kan permitteren en niet voor je werk e.d. onmiddellijk een masjien nodig hebt, zou ik wachten, heb je ook meteen (neem ik aan) Mountain Lion erbij.

Bijdrager
    RobApple

Mountain Lion met alle bugs in het begin, dat is altijd zo. Adviseer ik niet.

Bijdrager
    Haike

Dat snap ik. Maar in dit geval ga ik er vanuit dat Apple en met een nieuwe imac komt, en waarbij ook meteen het nieuwe OS erop staat. Lijkt me logisch dat ze dat gaan combineren om het allemaal nog aantrekkelijker te maken. Dik kans dat ze dat nu gaan laten samen vallen.

Dus het is een mooi advies, maar als het zo gaat als ik nu denk (en dat weet je nooit zeker bij Apple) dan denk ik dat je als koper/consument helemaal geen keuze in gaat hebben.:smile:

Bijdrager
    CheyenneC

Ja elke keer als mij imac 2 jaar oud is verkoop ik hem,
    En koop idd het nieuwste van het nieuwste.
    Eigenlijk heb ik altijd mazzel dat me imac’s 750 a 800 euro opbrengen,
    En ik dus wat bijleg en toch weer wat nieuws heb.

Bijdrager
    cids

Ik zou van het verdiende geld ook een keer een cursus Nederlands gaan volgen…

Bijdrager
    CheyenneC

Haha nou sorry maar ben juffrouw in opleiding dus het valt allemaal wel mee

Bijdrager
    cids

;-)

Bijdrager
    Haike
    CheyenneC op 22 mei 2012

Ja elke keer als mij imac 2 jaar oud is verkoop ik hem,

En koop idd het nieuwste van het nieuwste.

Eigenlijk heb ik altijd mazzel dat me imac\’s 750 a 800 euro opbrengen,

En ik dus wat bijleg en toch weer wat nieuws heb.

Dat bedrag wat je er tweedehands nog voor krijgt, bewijst dus ook dat een mac van 2 jaar helemaal nog niet zo oud is.

Bijdrager
    CedricH

Belangrijkste vraag is natuurlijk hoe lang het nog duurt voor die nieuwe iMacs te koop zijn en hoe lang jij zonder iMac kan. Het kan zijn dat er op de WWDC nieuwe modellen komen, maar dat kan evengoed ook pas in september. Niemand van ons kan dat hier met zekerheid zeggen.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.