20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)
  • Q:
    Bijdrager
    flyerking

Nieuwe iMac 27'' kantelt automatisch naar beneden

Ik heb een spik splinternieuwe iMac gekocht die nu 2 weken oud is.
    Hij is vanaf de winkel meteen naar huis, uit de doos, en op mn bureau terechtgekomen. (staat zelfs waterpas)

Het vreemde is dat ik hem de hele tijd weer omhoog moet trekken omdat hij zakt.

Ik heb al met apple gebeld en de dame aan de telefoon zei dit gewoon onmogelijk was en dat apple mij niet verder kom helpen.

Ben vervolgens terug naar met de iMac Saturn gegaan en volgens hun (de verkopers van apple en het opnieuw geprobeerd bij hun ‘eigen’ medewerkers) moet ik weer met apple bellen.
    Ik heb vervolgens apple weer gebeld en moet weer terug naar Saturn.

Duidelijk een van het kastje naar de muur probleem.

Heb nu apple al 4 keer aan de telefoon gehad en 4 keer zonder succes
    En ook al 3 keer de saturn ingelopen.

Heeft iemand hier een idee hoe ik dit irritante probleem op kan lossen?

Moderator
    unSOUND

Saturn is de verkoper, zij moeten de service bieden en dat defect ( want dat is het ) gewoon laten maken. Het is jammer dat hij inmiddels 2 weken oud is, anders had je de koop gewoon kunnen laten ontbinden en een nieuwe kunnen kopen.

Bijdrager
    Hansi2124

Jij hoeft helemaal niet naar Apple te bellen. Je hebt die Mac bij Saturn gekocht en zij moeten jou dan ook hiermee helpen.
    Zo simpel klinkt het, maar zo simpel is het dan ook. Op je strepen blijven staan!

Bijdrager
    flyerking

Dat is ook het hele probleem saturn wil mij absoluut niet helpen.
    Heb hierover ook al gesproken met de bedrijfsleider en ook die verwijst mij door naar apple zelf.
    Heb gisteren met het hoofdkantoor gebeld en daar krijg je alleen de mogelijkheid om een klacht in te dienen.

Kortom BEDANKT VOOR DE GOEDE SERVICE SATURN!:evil:

Moderator
    unSOUND

Daarom loop ik dus ook met een grote boog om zaken als Media Markt en Saturn heen…

Bijdrager
    flyerking

maar goed heb nu 1 slechte ervaring met saturn maar mn scherm kantelt nog steeds (als ik de boeken die er nu onderliggen weghaal)

Weet iemand hoe ik zonder de garantie te verbreken dit kan verhelpen?

Bijdrager

Kun je de schroefjes niet wat aandraaien?

Bijdrager

Vanaf 1 minuut kun je de schroefjes zien. Moet je wel een trox 10 schroevendraaier hebben.

Moderator
    unSOUND

Maar dat doe je dus niet zonder je garantie in gevaar te brengen…

Bijdrager
    flyerking

Mijn imac is 2 weken oud en wil gewoon de garantie niet in gevaar brengen

ik doel meer op een manier waardoor het door een bedrijf verholpen kan worden.

Ik ga niet zelf aan mijn iMac sleutelen

Bijdrager
    flyerking

Met een bedrijf bedoel ik saturn en of apple

Bijdrager
    Hansi2124

Heb je niet op de factuur de garantievoorwaarden staan? Of kan je die niet van internet afhalen bij Saturn? Het is toch duidelijk dat zij jou die garantie geven en dus ook dit probleem moeten oplossen.

Mocht je er niet uitkomen, kan je altijd nog met een rechtsbijstandsverzekering (als je die hebt) iets bereiken.

Bijdrager

Maar dat doe je dus niet zonder je garantie in gevaar te brengen…

Hoezo niet? Wil je beweren dat nu mijn iMac is opgehangen, ik geen garantie meer heb??

Bijdrager
    puchelaar

Je zou ook naar een APR kunnen gaan en kijken of zij wèl service willen verlenen…

Bijdrager
    nebilem

Je hebt toch 3 maanden Applecare? Dan kan je em ook naar een APR brengen.

Bijdrager
    Eelceau

Wat een raar verhaal. Ze moeten je gewoon helpen (saturn). Of jij vertelt een half verhaal, dat gebeurd wel vaker met garamtie kwesties, weet ik uit ervarimg.

Bijdrager
    vraptor

WAAROM koop je dan ook bij de Saturn??? Dat is vragen om problemen met de ondersteuning achteraf. Dit soort ervaringen met Saturn/Mediamarkt hoor ik in mijn werk zeer regelmatig.

Een advies van deze kant: ga de volgende keer gewoon naar een APR als iCentre oid. in ieder geval eentje met een eigen T.D. Dan worden je problemen indien mogelijk direct voor je neus opgelost.

Bijdrager
    venco58

Volgens mij is het verstandig om het juridische loket binnen te stappen.
    Je kan trouwens ook met ze chatten, ben toen erg goed geholpen.
    http://www.juridischloket.nl

Met veel groeten,
    Venco.

Bijdrager
    Afroman
    vraptor op 06 oktober 2011

WAAROM koop je dan ook bij de Saturn??? Dat is vragen om problemen met de ondersteuning achteraf. Dit soort ervaringen met Saturn/Mediamarkt hoor ik in mijn werk zeer regelmatig.

Een advies van deze kant: ga de volgende keer gewoon naar een APR als iCentre oid. in ieder geval eentje met een eigen T.D. Dan worden je problemen indien mogelijk direct voor je neus opgelost.

Nee iCenter is lekker.

Bijdrager
    NielsGiet

Ik heb hetzelfde probleem met mijn recente iMac 27″ .
    Heb het al een tijdje maar kon er eerst mee leven omdat mn speaker het scherm toch blokkeerde, maar nu heb ik hem op een ander bureau en blijft hij heel langzaam (duurt soms een halve dag) zakken.

Ben benieuwd of er meer mensen daar problemen mee hebben?

20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.