9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    iFlorens

Bestelde iMac kan niet geleverd worden, nieuwe op komst?

Hee,
    Ik heb een paar dagen terug mijn iMac besteld (bij een bedrijf en niet bij een APR of Apple zelf), en hij zou maandag aankomen, maar nu zijn we gebeld dat hij niet meer geleverd kan worden, en dat er dan een nieuwe zou komen die 99 euro duurder is, terwijl ik gewoon die iMac die je ook in de online Apple store ziet staan, die eerste, had besteld..

Weet iemand hier meer van of zou hij gewoon mijn bestelling niet begrepen hebben of iets dergelijks?

Florens

Bijdrager
    Pieterr

Bel gewoon naar die winkel en vraag hoe de vork in de steel zit.
    Wij kunnen hier verder ook alleen maar gissen….

Bijdrager
    Yaris

Als ze om welke reden dan ook niet kunnen leveren wat je besteld hebt moeten ze je geld teruggeven als je al betaald hebt, zo simpel is dat.

Bestel hem ineens bij de Apple Store. Verzending binnen 24 uur.

Bijdrager
    Divad

Doelt hij niet op de nieuwe iMac’s die pas zijn geupdate? Dat hij misschien nog achterloopt of nu pas nieuwe voorraad binnen krijgt.

Bijdrager
    Hansi2124

Ik denk dat ook. Maar wel verkeerd van dat bedrijf dat deze jou een ouder type Mac wilde verkopen, terwijl jij had aangegeven dat je een nieuw model wilt…..

Bijdrager
    bartje

Vaag bedrijf meteen…

Bijdrager
    Yaris

Inderdaad. Zou ik geen zaken mee doen. Ofwel zijn ze helemaal niet op de hoogte van de hardware upgrades die Apple doet ofwel maken ze zich schuldig aan opzettelijke misleiding van de consument.

Bijdrager
    Yaris

Inderdaad. Zou ik geen zaken mee doen. Ofwel zijn ze niet op de hoogte van de hardware upgrades die Apple doet ofwel maken ze zich schuldig aan opzettelijke misleiding van de consument.

Bijdrager
    iFlorens

Ik wou hem eerst ook in de Apple store bestellen, maar dit bedrijf doet alle computers bij ons, en als er iets mis is kunnen we hem altijd lastigvallen met een telefoontje, en dan komt hij ’s ochtends langs, omdat we op de route liggen (waar we overigens wel voorrijkosten voor moeten betalen ._.), maar ik had het zelf ook anders gewilt. M’n vorige computer kwam ook 2 weken te laat.. Naja het moet nu maar, maar ik gen hier zeker niet blij mee. Ik snap gewoon niet dat er opeens een nieuw model is volgens hun?

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.