6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    in absentia

Nieuwe HD in Mac Pro

Kan je elk willekeurige SATA II harde schijf in een Mac Pro monteren zoals deze of deze of zijn er specifieke dingen waaraan een interne HD voor een Mac Pro moet voldoen?

Bijdrager
    sven-

Zover ik weet kunnen alle 3,5″ S-ATA (2) schijven erin. Dus die twee schijven van jouw linkjes zouden moeten passen en werken.

Ik heb zelf uit deze lijst 2x de WD Caviar Black 750 GB. Niet heel duur en werken zeer goed in mijn Mac Pro.

Bijdrager
    in absentia
    ”sven-“

Zover ik weet kunnen alle 3,5” S-ATA (2) schijven erin. Dus die twee schijven van jouw linkjes zouden moeten passen en werken.

Ik heb zelf uit deze lijst 2x de WD Caviar Black 750 GB. Niet heel duur en werken zeer goed in mijn Mac Pro.

Moderator
    unSOUND

Caviar Blacks zijn erg goede schijven. Ik heb er 3 van 1 TB in zitten, en met zijn drieën maken ze minder geluid dan de Raptor schijf die er als opstartschijf in zit.

De enige schijf die je niet zo in een Mac Pro kunt doen is de WD Velociraptor, omdat daar de connectoren op een andere plek zitten. Dat is overigens wel op te lossen, MacSales verkoopt aangepaste houders voor die schijven.

Bijdrager
    superluuk

populairst zijn de samsungs F1 spinpoint’s op het moment;) (redelijk stil en erg goede prestaties…

als je stil wilt zou in de GP (green power ofzo) series van western digital nemen (redelijk goedkoop ook)

Bijdrager
    arri
    ”sven-“

Zover ik weet kunnen alle 3,5” S-ATA (2) schijven erin

ter informatie: 2.5 inch laptop-schijfjes kun je er ook gewoon inhangen (zelfde connector).
    kan handig zijn om te weten…

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.