9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    monsterke

Nieuwe generatie Powerbook G4 last met sluiten ?

Heb op het internet artikels gevonden waar mensen klagen over het feit dat hun
    portable niet dicht blijft maar telkens terug openschiet ( de sluiting vooraan blijkt dus niet te houden)

iemand hier ervaring mee ?

Bijdrager
    Richie79

Heb er geen problemen mee, had het wel gelezen maar dat schijnt bij de 15 en 17 inch 1.33 ghz meer voor te komen geloof ik.

Bijdrager
    Oupro

Sluiting werkt volgens mij nog steeds met zo’n haakje die bij de magneet in de laptop uitklapt. Het zou inderdaad kunnen zijn dat als je niet heel erg bekend bent met dat principe, dat hij dan niet altijd goed vast komt te zitten en half open blijft staan. Gebeurt bij mijn iBook ook wel eens dat ik hem niet goed dicht doe. Even een klein duwtje op het display volstaat dan meestal wel.

Het lijkt me niet dat het display zomaar uit zichzelf open zou kunnen gaan.

Bijdrager
    keysersoze

je kan het haakje eruit ‘trekken’en vervolgens zeer licht naar beneden duwen (als het ware het scherm in). dit werkte prima bij mijn alu. wel voorzichtig doen hoor.

Bijdrager
    .pixr

heb de laatste generatie PB, en heb er geen last van… blijft bij mij gewoon altijd netjes dicht zitten.

had wel op andere sites gelezen over een zogenaamde “wobble” dat het scherm niet helemaal aansluit als je hem dicht doet, dit is bij mij ook het geval maar is niet lastig, is volgens mij ook gewoon zo bedoelt…

Bijdrager
    rogerpaolo

ff een bumpje van deze post. bij mij is het haakje nu helemaal uit het deksel gevallen. volgens mij moet ik het er zo weer terug in kunnen zetten, maar ik ben het haakje kwijt. weet iemand of je dit los kunt krijgen?

Bijdrager
    rogerpaolo

bump….

Bijdrager
    –help
    ”rogerpaolo”

bump….

Nee kan niet, je kan alleen een front-bezel bestellen. een nieuwe voorkant van je LCD dus zegmaar !

Bijdrager
    rogerpaolo

kay helder die had ik al gevonden en die is duurder dan mijn powerboekje…. thanks.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.