16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    erikotten

Nieuwe G5, geld terug?

Hallo,

Ik heb op 12 april een G5 1,8DP + 20″ Cinema scherm gekocht bij de Apple Store. Nu zijn vandaag de prijzen van de schermen verlaagd en zijn er nieuwe modellen van de G5.

Nu hoorde ik van iemand dat je geld terug krijgt als binnen 10 dagen de prijzen van producten worden verlaagd, wie weet hier het fijne van? En hoe vraag ik mijn geld terug?

Bijdrager
    error

Bel direct de Apple Store… wellicht weten ze meer.

Maar 27 april – 12 april = 15 dagen… dus misschien heb je pech. Wel lef om twee weken voor de release van Tiger en alle hardware-geruchten een nieuwe Mac te kopen… In ieder geval gefeliciteerd ermee!

Bijdrager
    ATT
    ”erikotten”

Hallo,

Ik heb op 12 april een G5 1,8DP + 20″ Cinema scherm gekocht bij de Apple Store. Nu zijn vandaag de prijzen van de schermen verlaagd en zijn er nieuwe modellen van de G5.

Nu hoorde ik van iemand dat je geld terug krijgt als binnen 10 dagen de prijzen van producten worden verlaagd, wie weet hier het fijne van? En hoe vraag ik mijn geld terug?

Ik weet niet hoe het zit maar je bent in ieder geval al na de 10 dagen. Maar het is wel flink balen. heb je hem online gekocht of bij een verkooppunt? Online store geef ik je meer kans. Bel ze gewoon eens op en vraag ernaar!
    Succes in ieder geval :)

Bijdrager
    Freddy Sunder

Een tegenvalleer van formaat.
    Ik heb zelf aan een aantal switchende vrienden van me aangeraden om minstens tot morgen (29/04/05) te wachten met de aanschaf van enige apple-producten. Je weet maar nooit wat er in de slipstream van Tiger nog allemaal meekomt…

Bijdrager
    Sachin

Hopelijk krijg je wat geld terug maar eigenlijk heb je er zelf voor gekozen hé. Iedereen wist dat Tiger kwam en iedereen wist dat er binnen de maand nieuwe PowerMac’s kwamen. Als je dit niet wist heb je een aankoop gedaan zonder jezelf te informeren. Jammer …

Bijdrager
    Meneer Guggenheimer

Gelijk je dealer bellen en vragen naar de mogelijkheden maar ik denk dat je net te vroeg heb gekocht.

Bijdrager
    Gaetan

niet iedereen zit dat zo fanatiek te volgen hé. (is geen verwijt, maar is wel zo)

Bijdrager
    iljavanroon

tja, je moet wel het verschil kunnen maken tussen “pech hebben” en “recht hebben”. Dat eerste heb je, dat laatste heb je niet wat deze aankoop betreft.

Laten we de zaken omdraaien: Stel, Appel besluit een week nadat jij je spullen hebt gekocht om de prijzen te verhogen. Dan zouden ze dus ook recht moeten hebben om bij jou dat verschil te verhalen. Je voelt hem al: dat klopt niet.

Je hebt pech, is jammer. Je kunt het allicht vragen, dan is het aan Apple om coulant te zijn. Maar iets eisen, dat gaat niet lukken.

Bijdrager
    Tjerker
    ”iljavanroon”

tja, je moet wel het verschil kunnen maken tussen “pech hebben” en “recht hebben”. Dat eerste heb je, dat laatste heb je niet wat deze aankoop betreft.

Laten we de zaken omdraaien: Stel, Appel besluit een week nadat jij je spullen hebt gekocht om de prijzen te verhogen. Dan zouden ze dus ook recht moeten hebben om bij jou dat verschil te verhalen. Je voelt hem al: dat klopt niet.

Je hebt pech, is jammer. Je kunt het allicht vragen, dan is het aan Apple om coulant te zijn. Maar iets eisen, dat gaat niet lukken.

Precies. Ga ‘ns genieten van al je nieuwe spullen! Overmorgen is ook Tiger weer ‘yesterday’s news’, tenslotte;-)

Bijdrager
    Boskabouter
    ”erikotten”

Hallo,

Maxima zou zeggen: ja, hij was wel een beetje dom;)

Bijdrager
    erikotten

Tja, beetje dom… ik bedoel ik ben heel blij met m’n G5 en scherm…
    Vanwegen mijn werk had ik gewoon snel een nieuwe computer nodig, daarnaast hebben ‘rumor’ sites wel vaak gelijk, maar qua datum’s zijn ze wat minder exact.

Ik ben gewoon heel bij met m’n G5, helemaal niet boos, ‘ze’ draait als een trein. Maar als ik voor m’n scherm 100 terug kan krijgen, en m’n G5 200 dan voel ik een iPod aankomen :D

Morgen bel ik even, ze zijn nu dicht…

Bijdrager
    Sachin
    ”erikotten”

Morgen bel ik even, ze zijn nu dicht…

Succes;)

Bijdrager
    Van Cot

hopenlijk krijg je je geld terug maar ik vrees ervoor. Je hebt nu eenmaal de bestellingen onder die prijs gedaan, spijtig maar het is zo.

Bijdrager
    mekker

7.1 Indien u niet tevreden bent met enig Product of met de voorwaarden van enig recht op Diensten dat u bij ons heeft gekocht, heeft u het recht het Product aan ons te retourneren of het recht Diensten te annuleren en de koopprijs van het Product aan u of het recht op Diensten terug te ontvangen, mits u binnen 14 kalenderdagen na de levering van het Product of binnen 14 kalenderdagen na uw aankoop van het recht op Diensten contact met ons opneemt. U mag echter geen Product aan ons retourneren en terugbetaling eisen indien het betreffende Product Software is die door ons aan u nieuw en verzegeld geleverd is, waarvan u het zegel heeft verbroken. U krijgt geen geld terug van de aankoopprijs van een recht op een Dienst indien u begonnen bent gebruik te maken van deze Dienst.

7.2 Om een Product of recht op een Dienst waar u niet tevreden over bent terug te sturen, dient u telefonisch contact met ons op te nemen op nummer 0800 023 0432 van maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 en 18.00 uur om een afspraak te maken over de retournering. U dient de Producten in de originele verpakking en onbeschadigd te retourneren. U dient op het moment van afhalen een getekende kopie van de leveringspapieren van de vervoerder te krijgen en deze te bewaren.

7.3 Mits de Producten onbeschadigd aan ons geretourneerd worden, zullen wij de prijs vergoeden die u heeft betaald voor de geretourneerde Producten.

Ik weet niet precies hoe lang het geduurd heeft voor dat je computer en scherm zijn geleverd maar als dit na de de 14e was kun je volgens mij het scherm terug sturen geld terug eisen en vanavond nog een nieuwe kopen.
    De computer is natuurlijk ook hardware maar hier zit software op dus hoe dit zit durf ik niet te zeggen

http://store.apple.com/Catalog/nl/Images/salespolicies_consumer.html#Anchor-23240

SUCK-6

Bijdrager
    Peter Fitskie

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Bijdrager
    erikotten

Net even Apple gebeld, en het klopt ik krijg geld terug!:)

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.