17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Bijdrager
    bramme

Nieuwe functies op iPod Touch

Ik ben van plan om de iPod Touch aan te schaffen, maar had nog enkele vraagjes.

Er zijn dus volumeknoppen, een luidspreker, de bolle achterkant en betere menu’s.

Zijn er nog nieuwigheden en wat is er dan beter aan de nieuwe menu’s?

Bijdrager
    KarelWillem

Zijn de menu’s beter dan? Beter dan wat?

Dat is toch gewoon Firmware 2.1? Oftewel hetzelfde als op de eerste generatie touch?

Je hebt dus als voordelen voornamelijk een luidspreker en volumeknoppen.

Bijdrager
    Xcode

Dat klopt allemaal, maar wat bedoel je precies met ‘betere menu’s’?
    Qua menustructuur is er niet veel verandert met de komst van iPhone OS 2.1.

Bijdrager
    kleini

Ik denk dat hij de nieuwe ‘menu’ van iTunes 8 bedoelt…

Bijdrager
    bramme

Ik had iets gelezen dat er iets was veranderd aan de menu’s, meer weet ik er zelf niet over, daarom vraag ik het aan jullie.

PS: Ik heb geen iPod Touch en kan dus niet vergelijken. Zou nu gewoon de laatste nieuwe willen kopen.

Bijdrager
    Xcode

Het enige verschil qua software tussen de eerste generatie en tweede generatie iPod touch is het Nike+-menu. Die ontbreekt op de eerste generatie iPod touch.

Bijdrager
    bramme

Ah ok, en in iTunes 8 kan je nu ook plaatjes zien van de genres. Is dat ook zo op de Tocuh 2G ?
    Het zijn zo’n vernieuwingen die ik bedoel :wink:

Bijdrager
    iJoost

Kijk een hier. Alles wat je maar wilde weten.;-)

Bijdrager
    bramme

Bedankt

Bijdrager
    error

Playlists zijn sinds de 2.1 software een stuk functioneler omdat er behalve de naam van het nummer ook de naam van het album en de naam van de artiest onder staat. Deze toevoeging is ook handig bij het bladeren door ‘Songs’.

Bijdrager
    Mandarijntje

Ik heb gister de keynote zitten kijken,, En daar zei steve inderdaad “better menu’s” of iets in die trant.
    Ik vond het ook al vreemd.

Bijdrager
    baziel

niet vergeten, de prijs is ook leuker geworden!;)

Bijdrager
    bramme

Kan je op de nieuwe Touch ook de genres zien zoals in iTunes 8? Met de afbeeldingen?

Bijdrager
    MrAcid

Nee.

Bijdrager
    fuen

Vergeten we genius niet? Da’s immers ook nieuw, en kan als menu gezien worden.

Bijdrager
    bramme

Jammer dat er geen genre artworks zijn op touch, is wel leuk. :oops:

Bijdrager
    R-Flow

Het is eigenlijk vooral de prijs. De iPod touch 1g 32 GB was met een prijs van iets van €480 nogal prijzig voor veel mensen. Dan is dat nu toch een stuk aantrekkelijker.

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.