8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    Whymme

Nieuwe functie in iPhoto2

iPhoto2 gedownload en meteen eens uitgeprobeerd. Ik ben vooral te spreken over de “Enhance” functie; hiervan knapt een foto flink op! Ik heb er maar even een mini-site aan gewijd:

http://homepage.mac.com/whymme/enhance

Whymme:lol:
    (OK, de grap is wat kinderachtig. Maar toch wel leuk, toch?)

Bijdrager
    DEUZ

Hahaha………..NOT

Bijdrager
    Ruben

Whahaha, stoer!!! Ik wil ook iPhoto!!!:-P

Bijdrager
    Castor

Heb je zulke kleine borsten dan?;)

Bijdrager
    Zodiack

Leuk gedaan,
    ging het altijd maar zo makkelijk, kon m’n buuv’ eens retoucheren.
    kan ze wel gebruiken.:D :D :D

Bijdrager
    Ruben

Nou, ik heb nu ook iPhoto 2, maar vind het maar niks. Er zit niet veel nieuws in en ik mis mijn keywords! Die gebruikte ik echt heel veel. Zal wel niet goed kijken, maar kan nergens die balk meer vinden.

Bijdrager
    Castor

Eh… APPELTJE + K indrukken? Of begrijp ik iets verkeerd?

Bijdrager
    Ruben

Ja, de keywords op zich zijn er nog wel, maar niet meer zo makkelijk als met de vorige versie, in zo’n balk onderin. Bij iPhoto 1 kon je bij een geselecteerde foto gewoon de betreffende keywords aanklikken. Wilde ik dan bijvoorbeeld een overzicht met alle foto’s van bijvoorbeeld familie, dan hoefde ik maar even op de Familie-button te klikken en de hele zooi werd meteen uitgefiltert. Dat mis ik wel een beetje, maar ja, je kan niet alles hebben. Verder ziet iPhoto 2 er wel goed uit, alhoewel ik niet kan zeggen dat het nu zo verschrikkelijk nieuw is. Ze hadden het volgens mij gewoon beter iPhoto 1.5 kunnen noemen ofzo.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.