12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    mollie319

Nieuwe Flip4Mac beta 2.1.1.70

http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/28842

wie weet lost het weer wat op….. 8)

Groeten,

Marcel

Moderator
    Koen van Tongeren

Hmm, ik heb nog geen verbetering gemerkt, maar ja, eigenlijk had ik niets te klagen omdat vrijwel alles op t gebied van WMV streams de laatste tijd prima werkte met Flip4Mac.

Bijdrager
    MJG

Deze exporteert nu ook als wmv, dat deed de vorige toch nog niet?

edit: onzin, ik had eerst alleen de player, en dit is dus trailversion die alleen de eerste 30 seconden exporteert.

Moderator
    Koen van Tongeren

Als je maar betaalde deed de oude alles voor je, inclusief exporteren naar wmv.:-)

Bijdrager
    MJG

Ja, dat is waar. Maar ik heb al een VisualHub, dus om nog een keer tig dollar te spenderen voor de mooie intergratie in quicktime vind ik net even te ver gaan.

Maar nu ik deze trialversie er dus weer heb afgegooid om terug te gaan naar de player-versie zijn mijn .wmv settings messed up. Hij geeft geen quicktime logo mee in het bestand (opent wel keurig in quicktime) en als ik een .wmv wil downloaden geeft Safari aan dat het onveilig is, m.a.w. hij herkent het niet meer als veilig bestand.
    Hoe ga ik dit oplossen?

Bijdrager
    PietjePuk
    ”MJG”

Deze exporteert nu ook als wmv, dat deed de vorige toch nog niet?

En waarom zou een mens dat eigenlijk willen.

Bijdrager
    sypie
    ”MJG”

Hoe ga ik dit oplossen?

Het jammer-maar-helaas-nog-niet-uitgebrachte TimeMachine zou heel goed doen in dit geval.

Moderator
    unSOUND
    ”PietjePuk”

En waarom zou een mens dat eigenlijk willen.

Omdat een klant dat van je vraagt, en jij dat dan dus gewoon te leveren hebt ?

Bijdrager
    PietjePuk

Lijkt me gek, maar het zou theoretisch wel kunnen.

Moderator
    unSOUND

Dat is helemaal niet gek. Sterker nog, meeste van mijn klanten vragen om WMV bestanden, omdat het 9 van de 10 keer een filmpje is wat ook op bedrijfs-PC’s gespeeld moet kunnen worden, die vaak alleen WMP hebben. Dus dan is mpeg1 of wmv eigenlijk je enige keuze. En wmv is helemaal geen verkeerde codec, als hij maar goed ingesteld is qua codering, keyframes en geen drm bevat.

Bijdrager
    Turbanus

:? Heb jij een bedrijf dan?
    Deze gaat naar Overige Software.

Bijdrager
    MJG
    ”MJG”

Ja, dat is waar. Maar ik heb al een VisualHub, dus om nog een keer tig dollar te spenderen voor de mooie intergratie in quicktime vind ik net even te ver gaan.

Maar nu ik deze trialversie er dus weer heb afgegooid om terug te gaan naar de player-versie zijn mijn .wmv settings messed up. Hij geeft geen quicktime logo mee in het bestand (opent wel keurig in quicktime) en als ik een .wmv wil downloaden geeft Safari aan dat het onveilig is, m.a.w. hij herkent het niet meer als veilig bestand.
    Hoe ga ik dit oplossen?

De oplossing was met Xupport de File Type Setting te resetten. Ook had ik alle plist, plugin en component files die iets met wmv te maken hadden verwijderd, maar dat hielp, geloof ik, niet. Na het rebooten met File Type Settings Reset was alles weer gewoon.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.