11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    RobboR

Nieuwe digitale camera

Beste mensen,

Ik ben van plan een nieuwe camara te gaan kopen :lol:

Nou zit ik te twijfelen of de Canon Ixus 75 http://www.canon.nl/For_Home/Product_Finder/Cameras/Digital_Camera/IXUS/Digital_IXUS_75/index.asp

of de Canon Ixus 900TI http://www.canon.nl/For_Home/Product_Finder/Cameras/Digital_Camera/IXUS/Digital_IXUS_900_Ti/index.asp

Kwa vormgeving vind ik de Ixus 75 wat mooier maar kwa prestaties is de Ixus 900 Ti weer iets beter volgens mij.. en hij is iets duurder.

Wie o wie kan me helpen:D

Bijdrager
    fozzy

ga voor jezelf na wat je ermee wilt, en waar je m voor nodig hebt toch?
    het is uiteindelijk toch een persoonlijke keuze die je maakt.
    10 megapixel is mooi, maar ga je ooit posters printen?

Ik werk nog steeds met een Canon met 3.2 megapixels, en de foto’s die we online bestellen zijn van prima kwaliteit.

Bijdrager
    Rolf

Als je je dan toch al moet behelpen met slechts 3x zoom, dan beter de 10M camera.

Bijdrager
    GIJay
    ”RobboR”

Kwa vormgeving vind ik de Ixus 75 wat mooier maar kwa prestaties is de Ixus 900 Ti weer iets beter volgens mij.. en hij is iets duurder.

Jij hebt een bril nodig 8)

Koop nou maar snel die 900 en ga buiten fotooootjes trekken.

Bijdrager
    KarelWillem

Hahaha. En jij beweert daarmee dat die 900 mooier is? :mrgreen:

Bijdrager
    GIJay
    ”KarelWillem”

Hahaha. En jij beweert daarmee dat die 900 mooier is? :mrgreen:

Nee hoor.. ik zeg enkel dat die eens langs hans anders moet. :P

Bijdrager
    Barabas2005

De Ixus 75 ken ik niet, maar een aantal maanden geleden kocht ik een 900 voor naast mijn 20D. En daar heb ik nog steeds geen spijt van: mooie foto’s en een robuuste camera. Ik gebruik hem nu al veel meer dan de 20D; op mijn werk en voor de lol.

Bijdrager
    Renzs

Ik zou de Canon Ixus 850IS nemen. Dat is een mooi cameraatje met image stabilizer.
    Hier een review en hier een lage prijs.

Bijdrager
    Ben271185

Maar wat moet je in hemelsnaam met 10mp? Ze hebben dezelfde ISO-waarde (1600), dezelfde processor (Geavanceerde DIGIC III-processor), dezelfde optische zoom (3x), ze hebben allebei Gezichts detectie (AF/AE/FE), en zo zou ik nog wel even kunnen verder gaan.
    Spaar wat geld uit en koop die IXUS 75, want met 10mp ben je niks, absoluut niks. Zelfs 7,5 mp is eigenlijk al te veel.
    Maar ja, het is tegenwoordig mode om veel pixels te hebben zeker!

Bijdrager
    RobboR

Gijay: mischien is het niet op de foto te zien maar in het echt ziet die Ixus 75 er echt wel een stuk strakker uit dan die Ti 900 maargoed smaken verschillen natuurlijk.

Bararbas2005: Idd die Ti 900 gaat hem denk wel worden omdat ie kwa prestaties wel wat beter is en daar gaat het uiteraard om maar die Ixus 75 heeft wel een 3 inch scherm en dat ziet er toch wel geil uit hoor hehehehe :D

Brick: idd zat ook al aan die 850IS te denken maar kwa prestaties haalt ie het denk niet aan die Ti900.

Tnx iedereen ik denk dat ik mijn keus wel gemaakt heb… de Ti900 it is 8)

Bijdrager
    Ben271185

Maar wat moet je in hemelsnaam met 10mp? Ze hebben dezelfde ISO-waarde (1600), dezelfde processor (Geavanceerde DIGIC III-processor), dezelfde optische zoom (3x), ze hebben allebei Gezichts detectie (AF/AE/FE), en zo zou ik nog wel even kunnen verder gaan.
    Spaar wat geld uit en koop die IXUS 75, want met 10mp ben je niks, absoluut niks. Zelfs 7,5 mp is eigenlijk al te veel.
    Maar ja, het is tegenwoordig mode om veel pixels te hebben zeker!

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.