11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:

Bijdrager
    Frenco

nieuwe chips Intel en IBM

op nu.nl las ik over het feit dat Intel en IBM nieuwe chips gaan presenteren aan het einde van dit jaar voor intel en volgend jaar voor IBM.

Zal apple dan ook weer met nieuwe computers komen? wat denken jullie?

Ik heb namelijk afgelopen zaterdag een Macbook gekocht en nu lees ik dit haha.

Bijdrager
    formulefan

is dit je bron?

Bijdrager
    Frenco
    ”formulefan”

is dit je bron?

ja daar las ik het…

Bijdrager
    PietjePuk

Er zullen altijd nieuwe computers en technologieƫn en gadgets komen nadat jij iets gekocht hebt. Daar moet je gewoon vrede mee nemen en tevreden zijn met wat je hebt.

Bijdrager
    Frenco
    ”PietjePuk”

Er zullen altijd nieuwe computers en technologieƫn en gadgets komen nadat jij iets gekocht hebt. Daar moet je gewoon vrede mee nemen en tevreden zijn met wat je hebt.

ja, je hebt gelijk en ik ben ook heel erg tevreden met wat ik heb!!! helemaal te gek die Macbook!!!
    maar ik vroeg het me gewoon af…:D

Bijdrager
    Nietzman
    ”Frenco”

Zal apple dan ook weer met nieuwe computers komen?

Nee, ik denk dat Apple een beetje op het einde van z’n latijn is qua processorkracht en dat de huidige Macs de snelste zijn die het bedrijf ooit uit zal brengen.

Bijdrager
    Frenco
    ”Nietzman”
    ”Frenco”

Nee, ik denk dat Apple een beetje op het einde van z’n latijn is qua processorkracht en dat de huidige Macs de snelste zijn die het bedrijf ooit uit zal brengen.

he je hoeft niet cynisch te worden hoor ik bedoel gewoon op korte termijn….. maar ja, als ik dat al moet gaan uitleggen….zucht:(

Bijdrager
    domien
    ”Nietzman”
    ”Frenco”

Dat gevoel kreeg ik nou ook, omdat ze zijn overgestapt op intel, en de pc leveranties voorang geven bij het kopen van producten, inverplaats Apple, dus ik denk dat je misschien nog voor die tijd een update krijgt, en dat je daarna echt niks meer van Apple hoort. :evil:

Bijdrager
    Frenco
    ”Nietzman”
    ”Frenco”

Of meende je dit???? in dat geval bied ik mijn eccuses aan! dan neem ik mijn vorige opmerking terug sorry dan Nietzman…:o

Bijdrager
    Kryptonate
    ”Frenco”
    ”Nietzman”
    ”Frenco”

Of meende je dit???? in dat geval bied ik mijn eccuses aan! dan neem ik mijn vorige opmerking terug sorry dan Nietzman…:o

dat kan niet dat het gemeend was :P. Er zullen namelijk altijd nieuwe toepassing uitkomen die alsmaar meer vragen van processorkracht :). Alles moet gewoon alsmaar sneller gaan ;).

Bijdrager
    Frenco

ja, dat leek mij ook al…:wink:

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.