7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

    Bijdrager
    jonnie

    nieuwe canon scanner drivers

    mensen met een canon scanner er zijn nieuwe drivers beschikbaar om je scanner in osx native te gebruiken.


    Bijdrager
    Igor

    Ligt natuurlijk wel aan het type canner dat je hebt… mijne werkt al dik een half jaar onder X


    Bijdrager
    jonnie

    dat kan maar mensen met een canon scanner zoals de n656u en nog een paar anderen, hadden die mogelijkheid niet en nu wel.


    Bijdrager
    Castor

    Yep, eindelijk! Zo ook de 1220u! Tijd om Vuescan een schop te geven… heeft me uit de brand geholpen tussendoor, maar de driver van Canon is beter, tenminste met Colorsync aan in de scan voorkeuren.

    Iemand al succesvol een OS X OCR app gecombineerd met deze plug in?


    Bijdrager
    remier

    Nope,

    Mijn D660U staat er nog steeds niet bij:( (US,Asia,UK & NL)
    Ben nog naar Dixons geweest en me lomp gehouden zo van:
    “Ik heb mijn Mac geupdate naar OSX en nu doet ie ut nie meer *snik*”
    Nou die verkoper zag dus echt water branden, zo van WTF heeft hij het over?!?
    Met de melding dat ik Canon maar eens moest gaan bellen, zei ik dat ik dat dus al diversen keren een mailtje gestuurd had en zelfs naar de US:

    Antwoord NL:
    ——————-

    Van: Helpd_nl <Helpd_nl@Canon.nl>
    Datum: woe, 6 nov 2002 09:33:18 Europe/Amsterdam
    Aan: “XX” <XX@XX>
    Onderwerp: RE: D660U

    Geachte klant,

    Tot onze spijt moeten wij u mededelen, dat er voor deze scanner geen OSX native driver beschikbaar zal komen. Wel kunt u de scanner in de classic mode gebruiken.

    Met vriendelijke groet,

    Helpdesk

    Antwoord US:
    ——————-
    Thank you for your inquiry. We apologize for any inconvenience you have
    experienced with the N660U.
    (<- ahum ik heb een D660U?!?)

    Please contact the Canon company in the country where the product was
    purchased or manufactured for assistance. Unfortunately, the product is
    not supported by Canon USA and we are unable to support nor assist with
    this product.

    Visit our website at http://www.canon.com and select the country where the
    product was purchased or manufactured for further assistance.

    Thank you for choosing Canon.

    Sincerely,

    Naomi
    Product Support Representative

    Customer Satisfaction… The most important product we support!

    Tsjaa, vooral die ”Customer Satisfaction… The most important product we support!” doet t um :x NOT

    En die scanner verkopen ze nog steeds bij Dixons…
    Toen ik nog geen iBook had, maar wel wist dat ik binnen 2 maanden een Apple wilde kopen had ik dus ook al op die doos gekeken en daar staat ook op van “MacOS 8.5 or later”, nou OSX is “later” dus dat zat wel snor dacht ik zo, niet dus.

    Niet dat ik het nu zoooo er vind dat ik er niet van kan slapen, maar het liefst had ik wel OS9 (645MB met apps) eraf gehad!


    Bijdrager
    Frans

    Staar je niet blind op de Nederlandse site. Mijn ervaring dat is dat Britse site beweert dat er een driver niet is, terwijl die wel op de Amerikaanse staat. Een beetje rondkijken is dus zinvol !

    Frans


    Bijdrager
    remier

    Vandaar staat er ook ik mijn post “(US,Asia,UK & NL)”
    Heb dus in alle 4 de driversites gekeken en nog steeds niets…

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.