17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Bijdrager
    Hansi2124

Nieuwe batterijen uit Engeland?

Hallo allemaal,

gezien het aantal klachten over snel leeglopende batterijen van diverse MacBook (Pro) modellen die niet worden vergoed door Apple, kwam ik op het idee om die batterijen in Engeland (op vliegveld Heathrow is toch een Apple winkel?) te kopen, aangezien ze daar £97 (€109) kosten tegen €139 in Nederland. Als er dan iemand vanuit Londen naar Schiphol vliegt, is dat misschien wel te doen om een aantal mee te nemen. Helaas ga ikzelf nooit die kant op…. Of stel ik nu iets illegaals of onmogelijks voor?

Bijdrager
    Pieterr

Ecologisch uiteraard volkomen verantwoord: op en neer vliegen naar Engeland om 20 euro uit te sparen…. :mrgreen:

Bijdrager
    Hansi2124

Nee, als er iemand toch moet zijn…… Wat denk je van al die mensen die naar hun Apple winkel moeten rijden en weer terug voor een nieuwe batterij?;-)

Bijdrager
    Yaris

Oh nee, toch niet wéér een ‘Macs uit Engeland’-topic? :?

Bijdrager
    Hansi2124

Nee hoor. Dit betreft alleen een veel gevraagd onderdeel :P

Bijdrager
    Yaris

Gefeliciteerd met je 1000e post, Hans.

Bijdrager
    Pieterr

Het is toch wel enigszins verbazingwekkend: we hebben hier een komjoenietie van liefhebbers van een merk wat door de bank genomen twee keer zo duur is als vergelijkbare merken (maar wel mooier:-) ), en de topics om een duppie uit te sparen vliegen je om de oren…

Bijdrager
    Hansi2124
    ”Yaris”

Gefeliciteerd met je 1000e post, Hans.

Dank je Yaris!

”Pieterr”

Het is toch wel enigszins verbazingwekkend: we hebben hier een komjoenietie van liefhebbers van een merk wat door de bank genomen twee keer zo duur is als vergelijkbare merken (maar wel mooier:-) ), en de topics om een duppie uit te sparen vliegen je om de oren…

Ach, iets meer dan een duppie natuurlijk. En het blijft hetzelfde Apple-product, maar tegen een andere prijs dan hier….. Als je voor 5 cent per liter goedkoper kan tanken, gaat het gros toch ook naar die andere pomp?
    En: het is toch recessie?;-)

Maar ik zie dat er weinig belangstelling voor bestaat…..

Bijdrager
    Bosse

Ik heb hier link
    een nieuwe batterij gekocht voor € 100 nadat de vorige begon te flippen.
    Ben er zeer tevreden over! Heb ze nu reeds 4 maanden…

Bijdrager
    Hansi2124

Kijk, dat ziet er ook goed uit! Ik ga even kijken of de specs kloppen met die ik nodig heb….

Bijdrager
    47273

Bedankt voor de tip!:)

Die accu die jij er kocht Bosse, is die ook van alu aan de buitenkant? En zit er een merkje op?

Groetjes,
    Arno

Bijdrager
    Hansi2124

Zo te zien op de foto is het een originele Apple batterij. Het Apple logo staat er op afgebeeld. Bedankt voor deze link Bosse!

Bijdrager
    47273

Jij vertrouwt plaatjes?;)

Bijdrager
    Bosse
    ”47273″

Bedankt voor de tip!:)

Die accu die jij er kocht Bosse, is die ook van alu aan de buitenkant? En zit er een merkje op?

Groetjes,
    Arno

Het is een perfecte (kopie?) van de originele batterij…
    Al de gegevens die erop vermeld zijn komen overeen met de originele.

:wink:

Bijdrager
    Hansi2124
    ”47273″

Jij vertrouwt plaatjes?;)

Plaatjes zeggen soms meer dan 1000 woorden. Ik neem aan dat ze niet zomaar een Apple logo ergens op mogen plakken zonder toestemming van Apple zelf.

Bijdrager
    Hansi2124

Ik heb de bestelling geplaatst. Effe wachten dus…….

Bijdrager
    Hansi2124

Vandaag ontvangen op mijn werk (heb ik aangegeven) in een stevige verpakking. Het lijkt de originele batterij van Apple, vanwege de 100 procent gelijkheid en het gebruikte Apple-logo. Hij wordt nu opgeladen terwijl ik dit typ. Tot nog toe tevreden over de gang van zaken, in ieder geval over de levering.

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.