9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    woef

Nieuwe back to school actie

Ik ben het hier nog niet tegen gekomen dus volgensmij is het nieuw:
    Een back to school actie http://www.apple.com/nl/backtoschool/
    125 euro korting op een ipod bij aankoop van een mac.

Bijdrager
    julesp

Volgens mij niet…

Hier is het al besproken

Bijdrager
    woef

Ok in de roddelsectie, ja daar heb ik dan net niet gekeken naar nieuws, dan mag deze dus dicht.

Moderator
    Koen van Tongeren

Nee hoor, deze mag open blijven. Het andere topic ging om de vraag of er een actie zou komen. In dit topic kan de actie zelf besproken worden.

Bijdrager
    Aerea

Iemand enig idee hoe ik op een slimme manier die € 125 korting kan krijgen? Ik kan met mijn schoolgegevens nog wel inloggen via Surfspot (ben vanaf dit collegejaar geen student meer), dus kan wel korting krijgen op Macs, maar niet die iPods, want heb geen inschrijfbewijs..:P

Of zou je die iPod korting ook op iemand anders zijn naam kunnen krijgen? Dat ik het inschrijfbewijs van een vriend opstuur?:P

Bijdrager
    Hengheng

Gewoon iemand met inschrijfbewijs de gewenste producten laten bestellen en goede afspraken maken.

Bijdrager
    macker

Kun je die korting ook nog terug krijgen op een 3 weken geleden gekochte MacBook Pro?

Bijdrager
    puntKoen
    ”macker”

Kun je die korting ook nog terug krijgen op een 3 weken geleden gekochte MacBook Pro?

Wat denk je zelf?

”Apple”

De producten die voor deze aanbieding in aanmerking komen, moeten worden gekocht in de periode van 16 september 2008 tot en met 31 oktober 2008.(Voorwaarden

Nee dus.

Bijdrager
    praseodym

Beetje jammer dat de kortingen via mail-in rebates verlopen. Je moet de originele streepjescodes opsturen naar Apple in de UK. Ik heb al redelijk vaak last gehad van pakketjes uit de UK die “lost in post” waren, dus daar zie ik een beetje tegenop.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.