9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    ejmp69

nieuwe apps op iphone naar itunes

Ik heb nieuwe (aangeschafte) apps op mijn iphone staan. Als ik de iphone wil bijwerken naar 4.1 meldt itunes dat er nw apps op mijn iphone staan die nog niet in de itunes library staan. Deze moet ik eerst overzetten, anders..
    En da’s dan de vraag:
    Kan ik op “ga door” klikken zodat ze in itunes komen, of worden ze gedelete van de iphone omdat deze gesynced wordt met de lege iTunes library?
    (Voor de goed orde: ik heb iTunes 9 naar iTunes 10 ge-upgrade en weer gedowngrade naar 9. Dat verklaart ongetwijfeld dat de library de apps niet kent)

Bijdrager
    Hansi2124

Ik zou ze gewoon overzetten….

Bijdrager
    ejmp69

Dus op “ga door” klikken?

Bijdrager
    Hansi2124

Ja.

Bijdrager
    ejmp69

OKe inmiddels bijgewerkt naar 4.1 Mooi. Echter nog steeds geeft ie melding als ik wil synchroniseren dat deze iphone verbonden is met een andere itunes library. Hoe kan ik nu deze iphone syncen met de juiste library. Of liever deze apps in de huidige library overzetten? Hij blijft maar melden dat de mijn iphone gewist wordt en gesyncd wordt met deze itunes library. ALs ik dan op ga door klik, ga ik ervan uit dat mijn iPhone gewist wordt. Of krijg ik echt nog een melding dat er een reservekopie gemaakt wordt?
    En dat dat dan ook gebeurd?

Bijdrager
    Hansi2124

Als je je iPhone hebt losgekoppeld: wat staat er dan op je iPhone? Alles wat de bedoeling is?
    Sowieso wat je doet: er wordt altijd een kopie aangemaakt van je iPhone. Weet je dat niet zeker, dan kan je dat zien in iTunes als je je iPhone hebt aangesloten.
    Waarom wil je iTunes 10 eigenlijk niet gebruiken?

Bijdrager
    ejmp69

Lang verhaal… Heb je ff…? Begon met kopen iphone 4 – installatie op een PB g4 met tiger werd een probleem. Dus Tiger update naar Leopard. Toen update naar Itunes 9 en ik kon de Iphone 4 eindeijk proberen. Dat werkte prima. Toen de verleiding niet kunnen weerstaan naar iTunes 10. Op zich ging dat (wat ik er nu nog van kan herinneren) redelijk goed. Totdat vriendin ook met een iphone 4 kwam en ik deze in itunes 10 wilde installeren. Toen liep werkelijk alles vast Itunes PB en Iphone. Echt ellende . Dus toen terug naar itunes 9 en (gelukkig) iphone vriendin kunnen installeren en syncen met de itunes libary. Echter mijn iphone wordt wel herkent binnen itunes maar blijft de boven beschreven meldingen geven. De iphone van mijn vriendin werkt wel zoals het zal moeten met syncen in itunes.
    IN ieder geval (in antwoord op jouw vraag) doet mijn iphone losgekoppelt precies wat het moet doen.

Moderator
    Poezenbeest

Al in de linkerkolom in iTunes geklikt met de rechtermuisknop (ctrl-klik) op de iPhone en dan voor de optie “Zet aankopen over” gekozen?

iTunes gaat waarschijnlijk zeuren om een machtiging, maar die kan je gewoon negeren. Daarna proberen een reservekopie te maken en dan daarna downloaden of herstellen. Anders kan je de Apps trouwens ook via de iTunes Store opnieuw downloaden, als het juiste account (waarmee ze zijn aangekocht) ingelogd staat, dan kost dat je niets extra…

Bijdrager
    ejmp69

@zerk: thx ga ik eens proberen..

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.