9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    BensApple

Nieuwe Apple TV

hallo,
    ik heb een Apple 1e generatie, en wil een nieuwe, wat ik alleen niet begrijp, nu kan ik met de remote app op m’n Iphone de Apple TV bedienen, en alles wordt van itunes op de harde schijf synchroniseert.

nu de nieuwe Apple tv doet dit niet, en ik vraag me af, hoe gaat het dan met de radio zenders, want in de muzieklijst op mijn iphone komt de map radio zenders die ik zelf heb aangemaakt niet terug. en kan dus niet streamen. daarbij lijkt me als je zou kunnen streamen dit erg ten koste gaat van de Iphone accu.

Ben

Bijdrager
    stavos

Stream vanaf iTunes direct naar je ATV, zonder tussenkomst van je iPhone, en je hebt hetzelfde resultaat.

Bijdrager
    BensApple

ja snap ik, maar dan moet ik altijd die imac aan laten staan

Bijdrager
    valentijn12

Geen nieuwe kopen dus :crazy:, of je oude blijven gebruiken en de nieuwe voor airplay (neem tenminste aan dat je hem daarvoor wilt gaan gebruiken)

Bijdrager
    jobz

Of oude voor radio en nieuwe voor 1080p:-)

Bijdrager
    stavos
    BensApple op 08 augustus 2012

ja snap ik, maar dan moet ik altijd die imac aan laten staan

Is dat echt zo’n probleem dan?

Bijdrager
    Victor1994

Je zou bijvoorbeeld een app kunnen aanschaffen voor je iPhone met radiofunctie. Zelf gebruik ik daar Ether voor. Dit is een Nederlandse app en heeft zowel Nederlandse als Belgische pakketten ingeprogrammeerd. Je kunt deze via AirPlay streamen naar de nieuwe Apple TV. Natuurlijk zijn er genoeg alternatieven.

Bijdrager
    BensApple

ik zit wel eens lekker op de bank te radio zappen:-) en mijn mac staat in mijn kantoor, dus vandaar, nu met oude witte Atv is dat wel handig, alleen streamen gaat niet

Bijdrager
    Mars

De nieuwe atv2 heeft toch een eigen radio app? Daarvoor hoeft je mac niet aan te staan hoor.
    Zo is het bij mij: Atv2

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.