25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 25)
  • Q:
    Bijdrager
    NTG

Nieuwe Apple TV?

stel: de Apple TV, krijgt een grote update, met nieuwe Software en Hardware, maar het wordt niet een soort van Mac Mini… wat worden dan de nieuwe specificaties?

Bijdrager
    Hailstorm

stel: de Mac Mini, krijgt een grote update, met nieuwe Software en Hardware, maar het wordt niet een soort van Mac Pro… wat worden dan de nieuwe specificaties?

Bijdrager
    Nihilist

stel: de MacBook, krijgt een grote update, met nieuwe Software en Hardware, maar het wordt niet een soort van MacBookPro… wat worden dan de nieuwe specificaties?

Bijdrager
    william89
    ”Hailstorm”

stel: de Mac Mini, krijgt een grote update, met nieuwe Software en Hardware, maar het wordt niet een soort van Mac Pro… wat worden dan de nieuwe specificaties?

:innocent: zoiets wilde ik nou ook net doen :innocent:

Inactief
    Anoniem

stel: de AppleTV, krijgt een grote update, met nieuwe Software en Hardware, maar het wordt niet een soort van AppleTV… wat worden dan de nieuwe specificaties?

Bijdrager
    NTG

mijn wensen:
    -de afmetingen van de AppleTV moeten in ieder geval het zelfde worden als de Mac Mini.
    -er moet een iPod aansluiting komen(geen iPhone/Touch).
    -je moet de Apple TV met remote op je touch/iPhone kunnen bedienen.
    -er moet een coax aansluiting in met bijbehorende TV tuner.
    -er moet een CD/DVD/HDDVD/Bluray speler in komen.
    – je moet er TV programma’s mee kunnen opnemen.
    – je moet die opnames en alle andere media data rechtstreeks kunnen branden.
    -de build-in disc speler/brander moet ook via het airport netwerk te benaderen zijn als externe speler/brander.
    -de iTunes Store is via het airport altijd bereikbaar en bruikbaar.

Bijdrager
    Melle

onozelaars
    :-)

maar inderdaad begrijpelijke reacties.

Is het trouwens verstandig van nu apple aandelen te kopen

:-)

Bijdrager
    mac osx rules

Een apple TV?: geen doos, maar een grote Cinema display en minimaal 2 tb hd.

Bijdrager
    NTG

maar dat lijkt me dan weer gruwelijk onhandig… dan liever een doosje, die WEL onder een Airport extreme/timecapsule/mac mini past

Bijdrager
    Hailstorm
    ”Melle”

Is het trouwens verstandig van nu apple aandelen te kopen

Ik zou wachten tot ze op 3 euro staan, en vervolgens verkopen als ze 300 euro zijn.

Bijdrager
    mac osx rules
    ”NTG”

maar dat lijkt me dan weer gruwelijk onhandig… dan liever een doosje, die WEL onder een Airport extreme/timecapsule/mac mini past

Ik zou het dan meteen kopen, lekker all-in-one.

Bijdrager
    RobinH
    ”NTG”

Waarom niet?
    En dat zou moeilijk worden want ze gebruiken allemaal het zelfde ‘draadje’…..:?

Geblokkeerd
    Anoniem

stel: de iPhone, krijgt een grote update, met nieuwe Software en Hardware, maar het wordt niet een soort van Bureaulamp… wat worden dan de nieuwe specificaties?

Bijdrager
    NTG

Stel: de Mac Pro krijgt een grote update, met nieuwe Software en Hardware, maar het wordt niet een soort van broodrooster… wat worden dan de nieuwe specificaties?

maar nu weer :sotp:

Bijdrager
    mac osx rules

Ik zou zeggen begin ermee, en geef antwoord op robiinhorst z’n vraag. Ben ik wel benieuwd naar.

Bijdrager
    NTG
    ”robiinhorst”
    ”NTG”

Waarom niet?

niet alle iPod’s natuurlijk…die met video ondersteuning wel.

Bijdrager
    RobinH
    ”NTG”
    ”robiinhorst”
    ”NTG”

Waarom niet?

niet alle iPod’s natuurlijk…die met video ondersteuning wel.

Maar van Apple verwacht ik juist dat ze het dan zo doen:
    Alleen de laatste generatie iPod’s ondersteunen video (Net als die nieuwe eurdupskes)
    En de rest alleen Muziek (zoiets….)
    ————————
    Maar natuurlijk zouden ze eigenlijk alle iPods moeten ondersteunen!

Maar goed, ik ben benieuwd! Het enige wat wel jammer is, Is dat het voortijdig al bekent zou zijn wat het zou worden.
    Dan is het OneMoreThing effect er minder…..

Bijdrager
    NTG

ik was even in de war met iets, maar je hebt wel gelijk hoor!

Bijdrager
    TRML
    ”NTG”

mijn wensen:
    -de afmetingen van de AppleTV moeten in ieder geval het zelfde worden als de Mac Mini.
    -de build-in disc speler/brander moet ook via het airport netwerk te benaderen zijn als externe speler/brander.

en dan ook nog voor € 199,- zeker:evil:

Bijdrager
    RobinH
    ”mac

Jah! Één groot scherm. Net als de iMac alleen dan als tv. En dat je hem ook gewoon aan kan sluiten aan de kabel, voor gewoon tv-kijken

Bijdrager
    Lacebag
    ”TRML”
    ”NTG”

mijn wensen:

en dan ook nog voor € 199,- zeker:evil:

Is niet eens zo’n gek idee.
    Punt 1,2,3 zijn sowieso makkelijk.
    punt 4 moet eigenlijk gewoon maarja het is apple he
    punt 5 is logisch
    punt 6 is logisch
    punt 7 is makkelijk te doen
    punt 8 is makkelijk te doen
    punt 9 is makkelijk te doen.
    Grootste deel van de punten is software related of kost niks om in te bouwen.
    Zou dus makkelijk moeten lukken voor 200 euro.

Bijdrager
    Barabas2005

De enige wens die ik heb is dat alle content die in nu in de US te koop/te huur is op de AppleTV ook in Nederland verkrijgbaar wordt. Voor de rest is de AppleTV al compleet genoeg.

Bijdrager
    Aerea

Meer opslagcapaciteit zoals 120 GB, 200 GB en 400 GB bijvoorbeeld lijkt me een slim begin.

Daarnaast gewoon meer films en TV-series beschikbaar maken (in HD).

Meer hoeft de Apple TV niet wat mij betreft. Of misschien een simpele Apple TV 2 voor als ‘erbij’ zeg maar. Alleen een simpel kastje dat verder de HDD van de ‘gewone’ ATV gebruikt, zodat je dus op een tweede televisie ook gewoon je ATV kunt gebruiken. Handig, want dan kun je vanuit je hele woning via WiFi die bibliotheek raadplegen op elke televisie die je wilt. Nu wil ik in feite op de slaapkamer ook een Apple TV, maar vind ik de prijs wat aan de hoge kant om er nou één bij te kopen.

Ook hoef ik geen Nederlandse iTunes Movie Store. Ik koop het liever voor de belachelijk lage prijzen in de U.S. iTunes Store allemaal, Nederlandse films kijk ik nooit, Nederlandse series al helemaal niet. Nu koop ik voor € 95 voor $ 200 iTunes rommel. Dus een film is € 5 of € 7,50, koopje dus.:D Als er een NL versie komt, dan wordt het vast gewoon € 9,99 en € 14,99 per film.

Bijdrager
    RobinH
    ”mac

Nou, binnenkort misschien he. Ik hoop het wel! Heb ik eindelijk een goede reden om een nieuwe tv te kopen!:P
    –> KLIK <–

Bijdrager
    mac osx rules

Hier hoopte ik ook op :wink:

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 25)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.