9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Yvesm007

Nieuwe Apple In-Ear earbuds

Beste OMT’ers,

Zoals jullie waarschijnlijk weten heeft Apple gisteravond nieuwe iPods etc. aangekondigd. Ik vermoede dat bij dit muziekevenement nieuwe Apple oortjes (In-Ear) zouden worden aangekondigd, maar dat was dus niet het geval.
    Is het een goed idee om deze te kopen? Of hebben jullie er onmiddellijk een goed argument tegen?
    Graag jullie mening hierover.:smile:

Alvast bedankt!

Bijdrager
    Soulshaker

wel zo te zien hebben de de gewone earbuds toch lichtjes aangepast
    Te zien aan de stekker

Maar ik verwacht niet dat ze nu met nieuwe in-ears komen

Bijdrager
    tomkloos

Ik ziet geen verschil met de oude ‘oortjes’ hoor.

Bijdrager
    Soulshaker

Beter foto

[IMG]http://i54.tinypic.com/k3pr9d.png[/IMG]

sinds waneer is die stekker dan zo hoekig?
    Is dat dan al langer zo ?

Bijdrager
    Afroman

Die zaten al op mijn Classic 2009.

Bijdrager
    jimeh
    Yvesm007 op 02 september 2010

Beste OMT\’ers,
    Zoals jullie waarschijnlijk weten heeft Apple gisteravond nieuwe iPods etc. aangekondigd. Ik vermoede dat bij dit muziekevenement nieuwe Apple oortjes (In-Ear) zouden worden aangekondigd, maar dat was dus niet het geval.
    Is het een goed idee om deze te kopen? Of hebben jullie er onmiddellijk een goed argument tegen?
    Graag jullie mening hierover.:smile:
    Alvast bedankt!

Tip: koop überhaupt geen apple oordopjes, het is troep. Ik heb al minstens 4 setjes moeten weggooien omdat ze na een maand of 2 kapot zijn, doe je zelf een plezier en koop ze van een goed merk zoals sennheiser of bose waar je niet alleen beter geluid voor je prijs krijgt maar ook duurzaamheid.

Bijdrager
    Hansi2124

Daarentegen heb ik al 2 jaar 2 setjes zonder problemen. Misschien ligt het er ook aan hoe je ermee omgaat?

Bijdrager
    rdesign

Ik heb ze ook gehad. Prima dingetjes hoor. Alleen is het wel zo dat je bij Sennheiser meer kwaliteit krijgt voor dezelfde prijs.

Bijdrager
    jimeh
    Hansi2124 op 02 september 2010

Daarentegen heb ik al 2 jaar 2 setjes zonder problemen. Misschien ligt het er ook aan hoe je ermee omgaat?

Hmm, ik stopte ze gewoon altijd in m’n zak los van m’n iPhone en alle keren is het bij de aansluiting gebroken waardoor of al het geluid weg viel of bij een oor.
    Al heb ik wel gezien bij de ipod die ik bij m’n macbook kreeg dat de aansluiting is verbeterd.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.