13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    ramrod

Nieuwe Apple ID , niet op IPhone

Ik heb mn Apple ID aangepast, dit werkt prima op mn MacMini ,Apple TV ,maar op mn IPhone 4 blijf ik mijn oude gebruikersnaam zien als ik App,s wil updaten wat nu dus niet lukt . Heb de IPhone al aan mn MacMini en ITunes aangesloten.

Iemand die weet hoe dit op te lossen

Bijdrager
    valentijn12

Heb je je oude id al uitgelogd op je iPhone?

Bijdrager
    valentijn12

Zo nee, ga in de App store naar de pagina uitgelicht, scroll helemaal naar beneden en klik links onderaan op Apple ID. Daar kun je uitloggen en weer opnieuw inloggen met je nieuwe ID

Bijdrager
    ramrod

Heb ik gedaan , als ik nu weer naar “uitgelicht” ga zie ik mn nieuwe ID zoals het dus zou moeten , echter als ik mn Updates ga dan zie ik daar nog steeds mn oude id gebruikersnaam weer staan ….

Bijdrager
    Beech

Ik zou dit eens lezen. Het wordt afgeraden met verschillende Apple ID’s te werken.

Bijdrager
    ramrod

Sorry , Ik heb het in het eerste bericht niet goed omschreven , ik heb mn Apple ID aangepast , dus geen nieuwe aan gemaakt .

Als ik via Itunes een aankoop op mn iPhone wil doen gaat het wel via mn aangepaste ID ,
    Op mn andere Apple apparaten werkt het wel , alleen op mn IPhone blijft bij de App’s updaten hij mn vorige gebruikersnaam geven .

Bijdrager
    valentijn12

En bij instellingen–> iTunes & App stores
    Welke staat daar ingelogd?

Bijdrager
    ramrod

De nieuwe , daarom snap ik er ook geen r… van ….:(

Bijdrager
    piba

Weet niet of het ermee te maken heeft en of je icloud gebruikt, anders daar ook even de gewijzigde account invoeren.
    instellingen>icloud>account verwijderen en dan opnieuw invoeren.
    Misschien helpt het, heb ook m’n account gewijzigd en nergens problemen.

Bijdrager
    ramrod

In Icloud staat mn nieuwe gebruikersnaam , WW nog een keer ingevoerd , werkt allemaal , probleem voor updaten app’s blijft helaas .

Wellicht terug zetten naar fabrieksinstellingen en dan alles weer terug zetten via ITunes….?

Bijdrager
    piba

Ik ken verder je instellingen niet maar misschien helpt dan geschiedenis en cookies wissen.

Bijdrager
    Bianco

Eeuh, misschien een domme opmerking, maar die apps die dat apparaat wil updaten heb je toch met die andere ID aangeschaft? Is dat weelicht de reden waarom daar je oude ID op blijft duiken? En zo ja, zou ik apple support even mailen, die kunnen dan je oude aankopen naar de nieuwe ID converteren.

Bijdrager
    ramrod

Ik heb Apple support gebeld en daar alles door genomen en opnieuw ingesteld , alles nu weer ok .

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.