6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    marcelleke

Nieuwe apple cinema display?

Hallo iedereen,

In de toekomst ben ik van zin een apple cinema display te kopen voor mijn macbook air. In combinatie met zo’n bookarc van twelve south lijkt me dat wel wat.
    Nu wil graag weten of reeds plannen zijn voor een nieuwe cinema display of “update” van de bestaande (usb 3.0,..).
    Heeft iemand al iets gehoord of gelezen hierover? Eventuele geruchten?
    Heb reeds op het net gezocht maar haast niets over te vinden, wel zegt de buyer’s guide van macrumors “updates soon”.

Alvast bedankt iedereen.

MVG

Bijdrager
    Absrnd
    Bijdrager
    CedricH

De buyers guide van Mac Rumours heeft voor de update naar het eerste LED cinema display ook lang op “updates soon” gestaan. Als er al iets geüpdated wordt zal het volgens mij enkel USB 3.0 zijn dus maar een kleine update. Jij moet natuurlijk zelf weten of je kunt of wilt wachten op zo’n update. Vermits de schermen in de online store nog altijd op voorraad zijn kan de update nog even op zich laten wachten.

Bijdrager
    marcelleke

@Absrnd

Weet niet of u het gelezen heeft maar dit heb ik reeds vermeld in mijn bericht.
    Wil gewoon weten of iemand iets meer weet over de mogelijke veranderingen of geruchten.
    Dat er een update komt is logisch.

Bijdrager
    CedricH

Ik heb alleszins niets gehoord of gelezen en ik volg naast OMT nog een aantal Apple- en technologie-gerelateerde websites.

Bijdrager
    macpro

Ik denk dat je mag verwachten dat Apple nu de overstap naar retina displays voor de Mac gaat maken. En dan zal er ongetwijfeld ook een update voor het Cinema Display komen. Maar of dat op korte termijn zal zijn?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.