5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Shmoo

Nieuwe app wil niet installeren op Apple Watch

Het ladertje blijft maar spinnen.

Ik heb de iPhone en Watch al eens uitgezet en weer aan.

Een nieuwe backup gemaakt in iCloud

Installeer apps automatisch geactiveerd

En het rare is. Spotify, Shazam en Health Mate staan gewoon geĆÆnstalleerd op de Apple Watch. Ook al zegt dit plaatje van niet. Ik kan al deze apps aantikken om te installeren maar dan blijft het Ā cirkeltje spinnen.

Alles apps zoals 1Password en ING, NS en al dat soort poespas heb ik nu allemaal op mijn devices staan. Gewoon om te proberen want die installeer ik normaal nooit.

Iemand dit al eens gehad?

Bijdrager
    GoeieDag

Ik heb het even bij mij bekeken, en ook hier installeert ie niet. Niks; geen enkele app. EĆ©n van de vele bugs in iOS 13?

Bijdrager
    abbenhui

Uit de categorie “antwoorden waar je eigenlijk niks aan hebt”: op mijn Apple Watch 4 kan ik alle apps met m’n iPhone XS gewoon installeren.

Alles ge-update naar de laatste versies.

Bijdrager
    nnsa

AppleWatch al een keertje opnieuw opgestart door beide knoppen ingedrukt te houden tot het witte appeltje weer verschijnt ?

Bijdrager
    Shmoo

Ik heb een oplossing gevonden. Er is sinds watchOS 6 ook een App Store op de watch zelf. Open de App Store app op de Apple Watch, scroll helemaal omlaag naar Account > aankopen en download/installeer vanuit deze lijst de app op je Apple Watch.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.