11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:

Bijdrager
    me.com

Nieuwe Amac flagship (The Wall) winkel zaterdag geopend in Utrecht

Ik zag het zojuist op een ander forum het voorbij komen, en dacht ik meld het hier direct ook even gezien hier op OMT er nog niets over te vinden was. Interessant voor de mensen die misschien een Mac willen kopen met 10% korting op 15 december!

En nee, ik ben geen medewerker van Amac of verbonden aan Amac.;-)

https://www.amac.nl/stores/utrecht-the-wall

Bijdrager
    JoopJoopJoop

IRRITANTE RECLAME, voor deze hopeloze Apple verkoper..

Elk aankoop daar is vroeger of later een teleurstelling..

Bijdrager
    Designer.

Moet je iets kwijt Joop? Je bent wel altijd negatief op dit forum zeg.. tjongejonge.

Bijdrager
    me.com

@Designer, inderdaad…

En het lijkt me niet echt reclame niet trouwens. Er zijn genoeg mensen die staan te springen om wat korting op een Apple product. Hier mag best een artikel over geschreven worden naar mijn inziens.

Bijdrager
    nnsa

Ik vind het een positieve medeling. Als je zoiets opent, zul je het wel niet helemaal verkeerd doen… Ik wens Ed Bindels succes ‼️

Bijdrager
    KarelWillem

Oeh, als je een winkel durft te openen in The Wall ben je wel een baas!

Tot nu toe is vrijwel alles wat daar is en wordt geopend gedoemd tot mislukken.

Dat hele project is vanaf dag één een hoofdpijndossier met veel te weinig bezoekers.

Het is ook nog minder sfeervol dan een modern crematorium. De enkele keer dat we de moed hadden daar te gaan winkelen, zijn we nog net niet gillend naar buiten gerend. Als je gevoelig bent voor depressies, moet je zeker geen bezoek brengen aan The Wall.

Bijdrager
    Shmoo

Mijn anushaar begint altijd spontaan te krullen bij woordjes als flagship.

Bijdrager
    GoeieDag

@shmoo:

Bijdrager
    KarelWillem

The Wall telt 62.000 vierkante meter aan verhuurbaar retail-, leisure- en horecaoppervlak en is daarmee een van de grotere winkelcentra in Nederland.

Met welgeteld vijf winkels, als je Amac meetelt.

De rest is gevuld met fastfood horeca wat grotendeels volledig buiten de loop van de winkels zit, en een ‘experience center’ (speelhal dus).

Bijdrager
    Ed B.

Om te beginnen zit Amac zometeen in de hele kop van het gebouw; prachtig qua architectuur en zeer strategisch zichtbaar langs de A2.. Het is voor Amac een perfect bereikbare ‘destination-store’ met 2 uur gratis parkeren waar begin volgend jaar ook onze Apple Repair  en kantoor eindelijk volop de ruimte krijgt. Logistiek zit er al een jaar.

Het is absoluut niet gekozen op bezoekersaantallen. Voor veel plaatsen rond Utrecht én natuurlijk zometeen de 100.000+ inwoners in Leidsche Rijn super goed bereikbaar. Daarnaast dagelijks 200.000 passanten op de A2. Kortom – meer dan genoeg om de winkel op te kunnen draaien. Verder richten we ons met The Wall ook op de zakelijke en onderwijs-markt. Zodra we vanaf eind januari weer meer technici kwijt kunnen bij onze Apple Repair (we hebben veel vacatures!) wordt bijvoorbeeld ook express service mogelijk voor 11 miljoen mensen op 1 uur rijden…

Dat is de rationale achter Amac The Wall.;-)

Bijdrager
    Designer.

Fijn om te horen Ed, heel veel succes met de nieuwe locatie! Ik kom helaas niet vaak in Utrecht, maar mocht ik er langs komen, kom ik zeker even een kijkje nemen. Mijn vaste Amac winkel is nog altijd die in het hoge noorden: Groningen. Fijn technisch personeel daar, en weten wat ze doen, ondanks de drukte die de jongens daar ook hebben proberen ze wel aan alle kanten je te helpen met de middelen die ze hebben. De ideeën van The Wall hoop ik ooit ook in Groningen te kunnen meemaken. Als je het mij vraagt: Dé locatie voor Noord Nederland wat kan fungeren als fantastische reparatiedienst (ipv dat opsturen en wekenlang je Mac of iPhone kwijt zijn). De winkel kan alleen wel een goede verbouwing/likje verf gebruiken.;-)

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.