20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)
  • Q:
    Bijdrager
    kosters.mathijs

Nieuwe Airport Express

Nu apple op 1 September Airtunes uitgebracht heeft, lijkt het mij eigenlijk redelijk logisch dat de airport express geüpdatet word. De nieuwe zal dan naar mijn verwachting, de mogelijkheid hebben om de videostream te ontvangen. Wat denken jullie?

Bijdrager
    Infinitatus

Ik denk het niet, want dan heet het een Apple tv.

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Het zou toch best kunnen. Een HDMI poort op de AE. Maar ja, dat zit in de weg van de ?TV.

Bijdrager
    eiko

Laatst las ik ook dat iemand zat te hopen dat er een simkaart in de nieuwe iPod touch zou kunnen, dit is een beetje het zelfde verhaal, het bestaat al onder een ander naampje

Bijdrager
    PvdO

Ik denk niet dat de Airport Express een update krijgt, want hij draait al lang met het n-protocol (klik) en heeft ook al een AirTunes mogelijkheid. Dus waarom nog updaten?

Bijdrager
    iMacDonalds

Lijkt mij niet zo logisch Mathijs Kosters.

Bijdrager
    Robin Peek

Ik dacht er laatst over na, misschien een AirPort Express met een design in de lijn van de aluminium iMac, MacBook Pro/Air/Mac Mini etc. Maar aan de andere kant zullen ze niet alleen het design veranderen dus aangezien er geen HDMI in de AirPort Express komt (Apple laat de AirPort Express niet concurreren met de AppleTV) en de snelheid van het netwerk al op ‘N’ zit, zie ik persoonlijk geen update van de AirPort Express in de nabije toekomst.

Bijdrager
    KarelWillem
    kosters.mathijs op 04 september 2010

Nu apple op 1 September Airtunes uitgebracht heeft…

Airplay. Niet AirTunes. Airtunes hebben we al een paar jaar.

Maar verder… er valt niet zo bar veel te vernieuwen aan die Airport Express.

Bijdrager
    pnnkroon

Een Aluminium Airport Express..

Wat zou dát vet zijn.

Bijdrager
    Gastje01

Ja want aluminium en wifi-signalen gaan goed samen!

Bijdrager
    pnnkroon

??? Oké

Bijdrager
    KarelWillem

Dat is voor je signaal niet zo lekker, helemaal van aluminium. Snap je?:wink:

Bijdrager
    Pieterr

Ze kunnen er natuurlijk zo’n witte plastic Apple inzetten, net als in de iMac…

Bijdrager
    pnnkroon

Snappen doe ik het, begrijp ook, maar ruimte voor speculatie en fantasie is altijd leuk :]

Bijdrager
    Hostyle

Van mij mag een eventuele nieuwe Express best wel zwart worden, net zoals de nieuwe Apple TV. Een kleiner formaat en een tweede USB-poort zou helemaal geweldig zijn:cool: Puur uit eigen belang natuurlijk :sarcastic: Zwart staat namelijk beter bij mijn andere AV apparatuur en een tweede USB-poort biedt mij ruimte voor zowel mijn iPhone dock als een externe harde schijf in hetzelfde apparaat.

Bijdrager
    michelvdb

“Of de kat wit of zwart is maakt niet uit, als ze maar muizen vangt”, toegeschreven aan Deng Xiaoping.:wink:

Bijdrager
    Hostyle

“Een witte kat valt nogal op als alle muizen zwart zijn…”, toegeschreven aan Hostyle.:grin:

Bijdrager
    stavos

*klikt op linkje van Hosty*
    He, ik hier?

Bijdrager
    Hostyle

Mooie mindfuck Klavots, especially pour toi! :kiss:

Bijdrager
    stavos

merci tres beaucoup mon chéri!:heart:

20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.