4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    Peejee

nieuwe account

Mijn computer is voor enkele weken in reparatie en dus wil ik mij behelpen met de macbook van m’n zus.
    Om niet te veel schijfruimte op haar computer in te nemen zou ik mijn account willen aanmaken op een externe harde schijf.

De vraag is, is het mogelijk de nieuwe account rechtstreeks op die externe schijf aan te maken?

Bijdrager
    PietjePuk

Simpelweg: nee, je kan wel dingen die veel plaats innemen zoals fotos en muziek op de externe plaatsen binnen je account.

Bijdrager
    klaus

Neemt een nieuwe account dan merkelijk zoveel data in? Lijkt me niet, tenzij je gaat beginnen torrents afhalen etc.

Bijdrager
    Peejee

Neen, zoveel plaats neemt de account op zich niet in, maar ’t lijkt me wel handig om gewoon overal waar je heen stapt je account bij te hebben… De standaardmappen waar je opslaat zouden dan ook direkt correct zijn, als je iets op het bureaublad zet staat dat ook op de harde schijf enzovoort enzovoort.

Ik denk dat ik OSX dan gewoon ‘ns ga installeren op mijn externe schijf. Dan kan ik gewoon rechtstreeks in m’n eigen werkomgeving opstarten.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.