18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:

Bijdrager
    CMD-Z

Nieuwe 2016 macbook pro 15 inch: sleeves & hoezen?

Hello there!

Either you love it or you hate it, maar het is hoe dan ook een dure aankoop die nieuwe macbook pro! zonde om er krasjes op te laten komen toch?

Uiteraard passen alle ‘oude’ hoezen ook, want de nieuwe pro is natuurlijk iets kleiner en dunner. Maar het is natuurlijk het mooist om een strakke sleeve er om te hebben!

Dussss ik vroeg me af of jullie al mooie / stylish (bv van vilt) hoezen/sleeves gevonden hebben voor de nieuwe macbook pro’s?

Bijdrager
    Spinozo

Ja dat zijn dus allemaal links naar hoezen. Die zijn veel te groot en dan gaat ie schuiven

Bijdrager
    Shmoo

Stel je voor, je rijd stapvoets in de file naast een leuke dame waar je mee aan het flirten en knipogen bent maar je MacBook Pro zit ondertussen wel te op de achterbank in z’n hoes te schuiven. Ik hoop maar dat dit soort drama in het pakket van je zorgverzekering zit.

Ik heb hier nog een sleeve liggen van InCase? Compleet nieuw en wanneer je je hand erin stopt voelt het ding van binnen zo zacht aan dat je er het liefst meteen in foetushouding in zou willen kruipen en nooit meer uitkomen.

Bijdrager
    CMD-Z

Haha @shmoo, nice one!
    @spinozo, je hebt gelijk, het is mierenneukerig, i know, maar de links van niels zijn links naar hoezen voor de vorige generatie 15 inch MBP, en uiteraard passen daar de nieuwe ook in, maar met 2 cm speling (wat ik zonde vindt als je een hoes van >50 euro koopt en er mogelijk alternatieven zijn, vandaar de vraag)

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 10 maanden geleden door  CMD-Z.

Bijdrager
    NoPlasticPhones

Mijn MacBook Pro wordt binnen 3 weken geleverd, en ik ben zelf ook nog op zoek naar een mooie en vooral schokbestendige sleeve. Als student zit ik dagelijks met m’n tas op de bus, en dan wil je die MacBook natuurlijk netjes houden.

Aangezien de afmetingen op voorhand ongekend waren bij fabrikanten van hoezen en dergelijke meer, moeten ze nu nog beginnen met het ontwikkelen van nieuwe producten.

Ik heb persoonlijk m’n oog laten vallen op een sleeve van Incase, maar zelfs degene die Apple op haar eigen site (!) promoot voor de nieuwe MacBook Pro is eigenlijk ontworpen voor de oude generatie. Incase heeft laten weten dat er volop aan “solutions for the New MacBook Pro” gewerkt wordt.

Gewoon geduld hebben vrees ik.

Bijdrager
    trabant

Boeklon!

Bijdrager
    Spinozo

Ik heb nog een aantal xxl condooms voor je liggen Shmoo voor als jouw fiilemeisje met je mee nar huis gaat. 2cm 3D vrijheid, dat is verrukkelijk. Neem dan gelijk mijn Samsonite handkoffer mee voor als je je iPhone 6 op je nachtkastje legt. Maakt toch allemaal niet uit joh.

Bijdrager
    Drixels

Mijn nieuwe macbook pro touch bar is vandaag aangekomen, gewoon in de oude incase hoes ermee! Heeft die nog lekker veel plek ook!

Bijdrager
    Shmoo

@spinozo

Condooms is voor mietjes en zo’n meid krik je natuurlijk helemaal scheel op de eerste parkeerplaats/afrit die je tegenkomt, daar ga je niet mee touren en naar huis rijden. Mafkees. Je kunt nog veel leren van ome Shmoo. ☝️

Bijdrager
    iep
    Drixels op 23 november 2016

Mijn nieuwe macbook pro touch bar is vandaag aangekomen, gewoon in de oude incase hoes ermee! Heeft die nog lekker veel plek ook!

Wat heb je hem gevoerd om dikker te krijgen zodat ie wel in de hoes past?

Bijdrager
    Ganymedus

Ik gebruik een Pack & Smooch, dat is een sleeve van vilt.

Ik ga er mogelijk een skin dbrand op doen.

Bijdrager
    Zwollywood

Heeft iemand al een mooie passende sleeve gevonden? Of sluiten de sleeves van de vorige generatie ook mooi aan?

Bijdrager
    Ganymedus

Als je een oude 13″ sleeve hebt van een non retina mbp past daar veelal ook de mbp15 late 2016 in.

Bijdrager
    064harry

Ik heb deze en die bevalt prima.
    Zit meteen mijn adapter en USB/C oplader in.

Crumpler

Bijdrager
    Spinozo

Pack and Smooch, zit superstrak om mijn nieuwe 15″ maxed out MacBook

Bijdrager
    Oldekamp

Kick. Iemand al een fijne sleeve gevonden? De nieuwe incase slim sleeves zouden perfect moeten passen, maar deze hebben schijnbaar last van wat kwaliteitsprobleempjes en geen voering aan de binnenkant om de Macbook te beschermen tegen de ritssluiting. De Pack & Smooch vind ik persoonlijk gewoon niet mooi. ?

Het liefst zie ik de Incase ICON sleeve (met tensaerlite) verschijnen voor de 2016 15″ Pro.. Lijkt me de ideale sleeve.. ??

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.