9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Freek.

Nieuw: WACOM Graphire3 A5 Bluetooth

Ook mooi: voor als de Intuos3 A5 en A4 te duur of met te veel snoer is.

Zie:
    Wacom | Producten | Graphire | Bluetooth
    en
    Wacomshop.nl – Graphire3 Bluetooth

Bijdrager
    Sbojevets

Ik heb gehoord dat je elke week nieuwe batterijen erin kan stoppen.
    Dat ding vreet energie!!!! (nogmaals dat heb ik gehoord)

Hij is wel mooi. Ik heb alleen net een Graphire A5 gekocht……. :sealed:

Bijdrager
    diotav

Welk tekentablet is eigenlijk het beste van Wacom zelf? :?
    Ben namelijk van plan binnenkort ééntje te kopen!

Diotav

Bijdrager
    Freek.
    ”diotav”

Welk tekentablet is eigenlijk het beste van Wacom zelf? :?

Uiteraard zullen de meningen onder Wacomgebruikers verschillend zijn maar ik ben bijna lyrisch over de Intuos. Op mijn werk gebruiken we de Intuos2 A4 en wil niets anders meer. Ja… binnenkort koop ik een Intuos3 A4 voor thuis :P
    Bekijk die 2 sites die ik in m’n eerste post in dit draadje heb gezet maar eens uitgebreider.
    De Wacom-tabletten zijn al vaker aan de orde geweest op MacOSX.nl. Zoek in het Forum op ‘Wacom’ of ‘Tablet’ of ‘Tekentablet’.

Bijdrager
    diotav

Bedankt voor de snelle reactie!
    Ik dacht meteen om maar te profiteren van dit draadje en er een vraag over te stellen!:wink:

Diotav

Bijdrager
    computer space
    Bijdrager
    iSander

Hoi,

Ik ben van plan om in de verre toekomst ook eens een tekentablet aan te schaffen. Niet voor profressioneel gebruik maar gewoon voor wat te tekenen in m’n vrije tijd. Nu had ik graag geen miskoop gedaan en wou ik zo eens weten waar je vooral moet op letten bij de verschillende types en merken…

Thanks in advance

Bijdrager
    Freek.

KLIK! -> Welk Wacom tablet is geschikt voor u?
    Ik zeg niet dat het objectief is want Wacom wil natuurlijk wel tabletjes verkopen hè… Maar hier en daar is de gehele site best informatief.
    Nadeel bij het aanschaffen van een tablet vind ik dat ze niet zo vaak als demo in een (pro-) winkel aanwezig zijn. Zo had ik best even een Intuos3 A5 naast een A4 willen proberen. Of een Graphire naast een Intuos.
    Voor zwaar gebruik (bv veel en vaak beroepsmatigPhotoshoppen) vind ik de Intuos prettiger en nauwkeuriger en ligt de grip-pen beter in de hand. A4 vind ik fijner dan A3 (heb ik in het verleden gehad, te groot – te veel beweging) en een A5 of A6 te klein (voor mij te priegelig).
    Voor huis-tuin-en-keuken-gebruik is de Graphire A5 of A4 perfect.
    Oja, andere merken ken ik niet, Wacom rules 8)

Bijdrager
    fritsdebeer.com

wees wijs en koop een wacom
    Anderen zullen het vast ook wel net doen maar t is altijd een soort van NET NIET.
    Altijd weer net wel iets mis.
    Met Apple en “net andere producten” heb ik nu wel mijn buik vol.
    Altijd weer net een functie die dan weer net niet werkt.

De wacom wel.

Wellicht iets duurden maar PLUG EN PLAY en niet nog eens 100 uur zoeken naar oplossingen… DAT is pas duur.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.