6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    Hermanh

Nieuw toetsenbord van Editorkeys wordt niet herkend

Hallo forumleden

Voor mijn opleiding Trailer editor moest ik een nieuw editor keyboard aanschaffen.

Deze heb ik aangeschaft in London bij Editor Keys.

Maar nu wordt dit board niet herkend door mijn nieuwe iMac met Mojave geïnstalleerd.

Tevens wordt ook het origineel keyboard geleverd bij de iMac niet herkend. Vreemd maar waar. Nu is het zo dat een flink aantal toetsen niet werken, maar ik wel nodig heb. Ik heb een foto van het keyboard bijgesloten en de gele pijlen geven aan welke toetsen niet werken. Moet ik buiten een nieuw toetsenboard programmeren, nog wat anders instellen? De verkoper geeft aan dat het toetsenbord zonder iets in te stellen meteen moet werken. Dit toetsenbord is speciaal ontwikkeld voor FCPX, en kan niet worden aangepast in de commands van FCPX. Iemand ook zulke issues?toetsen bord Editor keys

• Dit onderwerp is gewijzigd 1 week geleden door  Night. Reden: Dubbelpost verwijderd

Bijdrager
    JoopJoopJoop

Ik zou eerst maar eens het probleem met het originele toestenbord oplossen.

Kijk eens bij systeemvoorkeuren/toetsenbord.

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Als het originele toetsenbord draadloos is zal dat eerder Systeemvoorkeuren -> Bluetooth zijn.

Bijdrager
    Hermanh

Is inmiddels opgelost… Volgens de engelse moest ik wat functie knoppen aanpassen. Commandtoets naar optiontoets en vice versa. Dat werkte dus niet, toen ik deze terug zette, perfect werken. Dus opgelost!

Bijdrager
    JoopJoopJoop

commandotoets naar optiontoets enz. dat is dus een windows toetsenbord?

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Het Windows equivalent van de commandtoets is de controltoets.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.