3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:

Bijdrager
    Nick

Nieuw thema testen in WordPress Multisite

Hi allemaal,

Ik heb een klein vraagje over WordPress Multisite.

Op dit moment heb ik een wordpress website waarbij ik erg gelimiteerd wordt door mijn wordpress thema. Ik heb een betere template gevonden waarvan ik zeker weet dat dit thema the one is. Nu wil ik mijn website langzaam opbouwen en testen in de nieuwe template.
    Omdat ik mijn huidige website online wil houden terwijl ik aan de nieuwe werk zoek ik een optie om als de nieuwe website af is deze met een paar klikjes online te zetten en de oude offline zonder hier aparte servers voor aan te schaffen.

Mijn vraag is dus:
    Kan ik mijn WordPress website omzetten naar een WordPress multisite en vanuit daar een 2e website maken met een ander thema om als volgt deze onder hetzelfde domeinnaam online te krijgen als de nieuwe website (en de oude website offline behouden voor als ik deze later nog nodig heb.)

Alvast bedankt.

Bijdrager
    bcgraaf

Ik zou de website gewoon lokaal op je mac maken. Als je hem dan klaar hebt verhuis je hem met de plugin duplicator naar je domein toe. Dan is je website +- 10 min down.

Bijdrager
    Shmoo

Nee daar is WordPress MultiSite niet voor gemaakt. Installeer gewoon WordPress lokaal op je computer, activeer dit nieuwe theme en dan exporteert content uit je online versie en imponeert dat in je lokale versie.

Daarna is het gewoon lokaal aanpassen en opbouwen. Ben je klaar, dan kloon je die lokale versie naar de online versie.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.