6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    stefonline

Nieuw mail staat gelijk als gelezen..

Ik heb een mail acount (IMAP) en alle mail die binnen komt staat gelijk als gelezen. En dat is niet handig.
    Er zijn geen andere computers met dit account en ook geen regels die de mail als gelezen zetten.
    Iemand een idee hoe het kan dan nieuwe mail als “gelezen” gemarkeerd wordt?

Stefan

Bijdrager
    GoeieDag

Hoeveel apparaten heb je waar betreffende mail accounts op staan, en welke is het ‘hoofdsysteem’, waarop je het beheer doet?

Je bedoelt dat er overal gelijk de post op gelezen staat? Kan niet. Dan doe je iets wat je niet weet, of je provider verkoopt knollen voor citroenen. Welke provider btw?
    (Sowieso is het geven van veel info makkelijker voor ons mee te helpen een oorzaak van een probleem te vinden.)

• Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 1 maand geleden door  GoeieDag.

Bijdrager
    stefonline

@goeiedag Zoals ik schrijf “Er zijn geen andere computers met dit account en ook geen regels die de mail als gelezen zetten.”

Dus 1 macbook 1 account en de berichten komen binnen als gelezen.

mijn provider is kpn(mail)

Stefan

Moderator
    Night

Gebruik je Apple Mail?

Heb je ook de mogelijkheid voor webmail? En zo ja, staan ze daar ook allemaal als ‘gelezen’ in? (zorg wel dat je mailclient is afgesloten voordat je dat controleert en kijk alleen naar mails die nog niet naar je eigen mailclient zijn gepushed.

Bijdrager
    fixar

Is er ergens nog een Gmail-account in het spel? Die is ingesteld om alle email van de KPN ook op te halen?

Had vorige week een dergelijk lastig zaakje aan de hand.

Om een tegenwerkende verborgen client te stoppen, kan het helpen om het wachtwoord van de KPN mailaccount te wijzigen… Als je vervolgens de wijziging van dit wachtwoord alleen doorvoert in het programma Mail dan kunnen andere (verborgen?)programma’s of POP-connectors er niet meer bij (omdat het slot vervangen is en zij niet de juiste sleutel hebben)

• Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 1 maand geleden door  Night. Reden: Je kunt je eigen bericht corrigeren en uitbreiden via 'Bewerk' als je op het driehoekje klikt dat je ziet als je met je muis over je eigen Avatar gaat

Bijdrager
    GoeieDag

Computers? Ik vroeg om andere apparaten, zoals telefoons, iPad’s e.d.
    Maar die zijn er dus ook niet.
    Staat webmail niet standaard open?

Als het maar om één apparaat gaat, kun je ook POP instellen.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.