9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    brewer

Nieuw macbook beeldscherm kapot?

Ik heb net een nieuw beeldscherm in mijn macbook geplaatst, nu heb ik dit beeld:

Wat is er nu mis? Via een extern beeldscherm heb ik gewoon beeld en de laptop werkt wel gewoon.
    Ook blijft het standby lampje branden alsof je op een extern beeldscherm werkt.

Ik heb deze guide op e-tech gevolgd om mijn beeldscherm te vervangen:
    http://www.etechparts.com/Articles.asp?ID=137

Bijdrager
    roblovemac

ziet er kapot uit tjeck je aansluiting nog ff zou ik zegen.

Bijdrager
    palahala

Beetje domme vraag misschien, maar wat was er met je oude scherm aan de hand? Ofwel: weet je zeker dat de LCD kapot was, en niet iets anders? Ofwel: ik neem aan dat het oude scherm dus niet net zo’n beeld gaf?

Bijdrager
    brewer
    ”palahala”

Beetje domme vraag misschien, maar wat was er met je oude scherm aan de hand? Ofwel: weet je zeker dat de LCD kapot was, en niet iets anders? Ofwel: ik neem aan dat het oude scherm dus niet net zo’n beeld gaf?

mijn oude beeldscherm was gebarsten, dus gaf ander beeld.

@ roblovemac: heb de aansluiting al 10 keer gecheckt, die zit wel goed geloof ik.

Bijdrager
    Fierry

Waarom liet je het niet afhandelen door een APR?:?

Bijdrager
    brewer
    ”GuusBeckers”

Waarom liet je het niet afhandelen door een APR?:?

Mijn macbook is een 1.83ghz met combodrive en is 2enhalf jaar oud. Waarde: 450euro

Ik heb gebeld naar apr, reparatie met niet origineel apple lcd 430 euro ex btw wordt dus 510 met btw

replacement lcd op ebay 150 euro

het was wel een gok en die is dus blijkbaar mis gegaan.
    dat wordt dus morgen nieuwe macbook halen als niemand weet waardoor mijn beeldscherm niet werkt.

Bijdrager
    Forzaa

Misschien moet je het gewoon door een pro laten doen, als je zelf gaat kloten gaat het ook fout!

Ik had ook een kapot macbook beeldscherm doordat mijn macbook gevallen was. Op advies van een vriend kwam ik in contact met http://www.macbookschermreparatie.nl Zij hebben voor 200 euro mijn scherm helemaal netjes vervangen! Als nieuw.

Bijdrager
    Lala

Ik heb door tips op forums ook een afspraak gemaakt bij macbookschermreparatie.nl omdat ik dacht dat het goedkoop en makkelijk zou zijn. Dus niet… Het is niet echt serieus. Als je scherm kapot is, ga liever naar een echt bedrijf dat tenminste waar voor je geld geeft. Ik had een afspraak bij macbookschermreparatie.nl gemaakt, een paar week van tevoren. Kreeg netjes mail terug dat ik minstens 24 uur van te voren moest cancellen als ik dat wou omdat er anders een boete van 25 euro werd ingediend. Ben ik speciaal helemaal naar Leeuwarden gereisd, minstens 26 euro aan treinkaartje. Sta ik daar voor de deur van een gewoon woonhuis, is er niemand thuis dus ik bel. Blijkt dat hij me 2 uur voor de afspraak een mail heeft verstuurd met dat het helaas niet door kon gaan. Maar aangezien ik meer dan 2 uur reistijd had heb ik die mail nooit gezien. Hij zou de reiskosten en dat soort dingen wel vergoeden. Heb tot de dag van vandaag nog niks van hem gehoord, meerder emails gestuurd, via de site en via prive, maar ik word totaal genegeerd. Het klinkt allemaal goed en aardig,, maar het is allemaal bullshit. Dat is mijn beleving in elk geval. Als je in de buurt woont kan je de kans nemen maar ik zou niet helemaal daarheen reizen alleen voor de reparatie..

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.