9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Jojo890

Nieuw Mac, problem?

Hallo,

Deze week eigenaar geworden van een iMac 5K i7 4GHz met een Fusion Drive. Alleen vallen er enkele dingen op die ik van mijn MacBook Pro (2012) niet gewend ben:

Als ik de computer opstart knippert het opstart scherm (laadbalk en Apple logo) enkele keren.
    Wanneer ik de computer uitschakel dan gaat het dock half naar beneden en komt er een laadrondje. Lijkt half vast te lopen.
    Ook merk ik dat als ik dingen te snel doe, de strandbal zo nu en dan te zien krijg zonder dat er verder grote programma’s open zijn.

Misschien dat ik ‘verwend’ ben met de prestaties van de flash drive in mijn MacBook? Geen idee.

Hoor graag jullie mening hierover!

Dank:)

Bijdrager
    Brombeer

Het is anno 2016 misschien een ouderwets woord, maar wat dacht je van ‘garantie’?

(Al kan ik in de applewinkel geen iMac met een 4GHz-processor vinden)

Bijdrager
    Brombeer

Het is anno 2016 misschien een ouderwets woord, maar wat dacht je van ‘garantie’?

Bijdrager
    TheBigZ
    Brombeer op 02 juli 2016

(Al kan ik in de applewinkel geen iMac met een 4GHz-processor vinden)

BTO.
    http://www.everymac.com/systems/apple/imac/specs/imac-core-i7-4.0-27-inch-aluminum-retina-5k-late-2015-specs.html

Bijdrager
    ART-hur

Met mijn iMac 5k, late 2015 heb ik ook hetzelfde voor,
    Bij mij is het enkel het logo en de laadbalk dat flikkert bij het opstarten.

Anders geen problemen ermee.

Bijdrager
    KarelWillem

Nieuwe Mac, probleem?

En je ‘E’-toets functioneert niet zo heel erg lekker.

Bijdrager
    iJan

zEurpiEt

Bijdrager
    KarelWillem

Als je ergens mee geholpen wilt worden, en je wilt dat een forum ook later nog redelijk functioneert, is het wel zo handig minstens een redelijk geschreven topic-titel te hebben.

Er zal straks geen hond meer zoeken naar “Nieuw Mac problem”.
    Ergo: topics als dit zijn dan later nooit meer terug te vinden.

Bijdrager
    Jojo890

Thanks ART-hur, blijkt dus vaker voor te komen. Kreeg toch een beetje argwaan, zeker omdat hij net nieuws is.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.