28 berichten aan het bekijken - 1 tot 28 (van in totaal 28)
  • Q:
    Bijdrager
    leopard

Nieuw horlogebandje voor nieuwste iPod

Nieuwe armbandjes voor de laatste nieuwe iPod te bestellen op deze site, In de Apple store zijn er nog geen armbandjes te koop zo te zien. Lijkt handig te zijn.

http://ilovehandles.net/#

Bijdrager
    Koetjesreep

Reclame alert!

Hahaha, ik zie het al voor me bij het hardlopen, trek je alsmaar dat koptelefoontje uit je “horloge”.

Bijdrager
    jasper050

Volgens mij willen ze ook nog aan de verzendkosten verdienen!

Bijdrager
    leopard

De verzendingskosten zijn inderdaad duur, maar moesten ze het bij de Apple Store dit ook verkopen zou het volgens mij al even duur zijn. bij Apple zijn de verzendingskosten onder een bepaald bedrag ook schandalig duur om eerlijk te zijn. Bij Apple verdienen ze ook flink aan verzendingskosten op kleine dingen zoals kabeltjes enz…..

Bijdrager
    Koetjesreep

Je hebt er duidelijk profijt van?
    En hier zit dan weer geen modje bovenop.

Moderator
    Pete.Z

De mods zien het echt wel (en anders stuur je even een berichtje?) maar ik zie niet waar Leopard profijt heeft.

Bijdrager
    Koetjesreep

Ik ga een beetje jullie werk lopen doen.

One More Thing is geen promotiemedium voor initiatieven of aanbiedingen. Berichten die fungeren als reclame voor een website of ander initiatief worden verwijderd.

En een vraag over een beta + jailbreaken gaat wel weg onder een vage regel.

Hij verdedigt zelfs de verzendkosten, hoezo is dit geen reclame?

Bijdrager
    leopard

One More Thing is geen promotiemedium voor initiatieven of aanbiedingen. Berichten die fungeren als reclame voor een website of ander initiatief worden verwijderd.

Zo, als je denkt dat dit reclame is dan zwier dat maar van het forum. Ik hou niemand tegen. Het was mijn enkel maar de bedoeling om aan te tonen dat er armbandjes zijn voor de laatste nieuwe nano.

Let wel op dan mag er ook geen betalende software van derde en dergelijke gepromoot worden, dan is dit ook reclame. Heb ik gelijk of ????

Bijdrager
    Yaris

Ik kan me moeilijk voorstellen dat topicstarter banden heeft met een bedrijf dat in Saratoga, California, USA gevestigd is. Daarbij gaat het hier niet om de eerste post van een nieuwe gebruiker (dikwijls een aanwijzing dat het een spammer is) maar om een post van iemand die al bijna anderhalf jaar lid van het forum is en altijd normaal aan forumdiscussies heeft deelgenomen. Redenen genoeg dus om aan te nemen dat hij bovenstaand bericht niet als reclame maar ter informatie heeft gepost.

Bijdrager
    KarelWillem

Helemaal waar, maar dan staat er toch nog altijd dit:

Bijdrager
    leopard

Ik kan me moeilijk voorstellen dat topicstarter banden heeft met een bedrijf dat in Saratoga, California, USA gevestigd is. Daarbij gaat het hier niet om de eerste post van een nieuwe gebruiker (dikwijls een aanwijzing dat het een spammer is) maar om een post van iemand die al bijna anderhalf jaar lid van het forum is en altijd normaal aan forumdiscussies heeft deelgenomen. Redenen genoeg dus om aan te nemen dat hij bovenstaand bericht niet als reclame maar ter informatie heeft gepost.

Laten we het zo stellen, ik wil niet de moeilijke weg nemen en laten we gewoon het topic verwijderen uit deze forum. Als ik een fout heb begaan in de ogen van een ander, dat kan zijn. Maar het topic dat ik had geplaatst had ik geen bedoeling bij om eens goed reclame te maken. Wie kan er eens geen fouten begaan, dan ben ik de eerste die de steen heeft geworpen.

Bijdrager
    KarelWillem

Ik heb geen enkel probleem met dit topic.

Het is alleen dat de opgestelde regeltjes van dit forum soms strikt worden toegepast, en soms helemaal niet toegepast zouden moeten worden, zoals hier.

Maar ja, waar hebben we die regeltjes dan voor?:lol:

Bijdrager
    Yaris

Als we die regel heel strict zouden toepassen zouden we naar geen enkele website meer mogen verwijzen want dan kan dat altijd als reclame worden beschouwd. En al die [Sitecheck]-draadjes zouden ook niet meer toegelaten zijn.

Op het moderatorsforum hebben we lang geleden reclame gedefinieerd als promotie maken voor iets waar je zelf financieel voordeel bij hebt. Heeft de poster er zelf geen financieel voordeel bij dan is het informatie en geen reclame.

Bijdrager
    Koetjesreep

Duidelijk. Maar verander dit dan ook eens in de regels (beheer!)

Bijdrager
    Hansi2124

We zijn daarmee bezig, maar kunnen helaas geen ijzer met handen breken.
    Tot die tijd moeten we het nog even doen met hoe het nu is en de discussies die daar weleens bij horen. Die gaan we ook niet uit de weg, zoals je weet.

Bijdrager
    KarelWillem
    Hansi2124 op 27 september 2010

We zijn daarmee bezig, maar kunnen helaas geen ijzer met handen breken….

Nee, dat kost wel een paar avondjes brainstormen natuurlijk.:wink:

Bijdrager
    Hansi2124

Naast je andere bezigheden en andere topics hier in de gaten houden: inderdaad……

Bijdrager
    leopard

Ga je mij in de gaten houden:lol:

Bijdrager
    leopard

Nog een opmerking door mijn geplaatst artikel. Normaal had ik dit niet geplaatst, omwille mijn handicap aan mijn rechterhand dacht ik dat dit een goede tip was voor mensen die met een of andere handcap met hun hand of handen die polsarmband één wat gebruiksvriendelijker bediening kon zijn. Ik zoek nu echter geen uitvlucht. had ik maar een paar minuten nagedacht voor het plaatsen, maar helaas het is gebeurd en de klok kan echter niet terug gedraaid worden.

Bijdrager
    Hansi2124

Er is helemaal niets verkeerd aan jouw posting. Dat hebben Yaris en Pete.Z ook al gezegd.
    Volgende keer gewoon weer doen hoor;-)

Bijdrager
    Yaris

Inderdaad. We zijn heel blij dat je ons die tip gegeven hebt.

Bijdrager
    jhogervorst

Ik vroeg mij af of iemand dit horlogebandje al besteld en ontvangen heeft. Zelf zou ik ‘m namelijk graag kopen, maar op internet is er bijna niks over te vinden (behalve de foto’s van de webshop zelf en wat artikeltjes die er naar linken). Het voelt daarom een beetje onveilig aan, zeker omdat iemand op Twitter vroeg (1 2) waar het bestelde bandje bleef.

Iemand dus ervaringen?

Bijdrager
    leopard

Het best contact opnemen per mail, en even afwachten en bij het niet reageren of negatief antwoord gewoon de betaalde instelling op hoogte brengen dat logisch lijkt, vb, PayPal of Visa en zij nemen dan voor jou de verdere stappen. Dit is de oplossing. Ik heb daar al eens ervaring mee gehad en dit is goed afgelopen. Een nadeel is aangetekend schrijven met de betaalbewijzen dat geld kost, maar tussentijds wordt het probleem verder opgelost door de betaalde instelling.

Bijdrager
    jhogervorst

@leopard: Maar ik heb nog niks besteld he, ik was alleen benieuwd naar ervaringen. Of bedoel je dat ik gewoon moet bestellen, en mocht het misgaan, mijn geld terug zien te halen?

Bijdrager
    Yaris

Ik heb op Google een heleboel sites gevonden die een artikel aan dat horlogebandje hebben gewijd. Zouden ze dat doen als het een onbetrouwbaar bedrijf was? En hoeveel negatieve ervaringen heb je erover gevonden? Mensen die op tijd hun bestelling geleverd krijgen en tevreden zijn over het product berichten daar gewoonlijk niet over op internet.

Bijdrager
    jhogervorst

@Yaris: Tja, als één kleine website erover schrijft verspreidt het nieuws zich wel en schrijft iedereen erover. Het is dus niet zo dat ik negatieve ervaringen heb gevonden, ik heb juist helemaal geen ervaringen gevonden.

Overigens had ik wel verwacht dat een koper een fotootje van het horloge zou maken en zou tweeten of op een weblog zetten. Ik heb uiteindelijk één foto gevonden, een beetje erg weinig …

Natuurlijk heb je gelijk dat mensen eerder negatieve ervaringen zullen doorvertellen, maar daarom probeer ik hier in dit topic zelf te zoeken naar mensen met (positieve) ervaringen.

Bijdrager
    leopard

Je kan eventueel bestellen, maar ik verplicht je niet. Ik wil alleen verduidelijken ( geen politiek ) grapje
    Er kan altijd eens iets mis lopen dat je besteld. Zo heb ik ooit eens een nieuwe windows computer besteld van een bekende winkelketen en die kwamen de voorwaarden niet na, en mijn geld terug gevraagd wat ze niet wilde doen, toen Visa ingelicht en moeten schrijven aangetekend met bewijs en mijn geld werd netjes na een week terug op rekening gestort.

Bijdrager
    leopard

Zonet het bandje gezien bij iemand die het had aangeschaft, veel geld voor waardeloze rommel dat de volgende zomer wel niet zal halen, extreem dun. Het is zijn geld niet waard. Ik raad het niemand aan, maar ieder zijn keuze natuurlijk. Een gewoon horloge bandje is al van veel betere kwaliteit dat je daar ook voor kan gebruiken.

28 berichten aan het bekijken - 1 tot 28 (van in totaal 28)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.