8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    Ganymedus

Nieuw gebrande cd’s klinken vaag

De laatste tijd als ik een cd probeer te branden crasht de cd erg vaak. Maar als hij lukt, dan krijg ik een vage ruisbeat (of hoe moet je het noemen?) op de achtergrond van de muziek. Datacd’s kan ik amper tot niet schrijven.
    Weet iemand waar het aan kan liggen? Ik gebruik toast, en heb een imac g4-800 s.drive. Het maakt geen verschil welke software of cd-r merk dat ik gebruik, ik blijf dezelfde problemen behouden.

:cry:

Ik moet toch niet weet terug naar de dealer? :(

Bijdrager
    maceddy

Tijd voor een nieuwe SuperDrive…

Als je nog garantie hebt, meteen Apple bellen!

Bijdrager
    osx

Die is gewoon stuk joh,
    ik had ook veel problemen met mislukte cds maar de brander was echt niet goed.

Bijdrager
    Ganymedus

Shit shit shit, :sealed: sorry voor mijn frans

zal de derde keer worden dat hij terug moet.
    Ik weet niet of ik nog garantie heb. Gekocht bij Dixons, schijnbaar gaat het garantie termijn al in als apple die de mac aan het filliaal levert. Dus de vraag is hoelang stond hij bij dixons?

Bijdrager
    iAgree

Ala dat zo is zal ik nog ff de kleine letters lezen in je koop bon , want volgens mij moet dixons er dan voor in staan , je hebt toch garantie vanaf jouw aankoop datum en niet die van hun, dat zal ff lekker worden.

Bijdrager
    Ganymedus

Daar heb je wel gelijk in, echter dan ga je het lange traject in, en dat is nooit fijn met hun :|

het liefst ruil ik hem in voor een pb 12″ maar dat zal me vast niet lukken

Bijdrager
    araminta

Op de Apple site hebben ze vrij prominent op de voorpagina een oproep staan voor iMac-bezitters met een superdrive. Misschien lost de update jouw probleem ook op?

Bijdrager
    iAgree

Nogmaals Ganymedus , zij kunnen nooit een app zonder garantie aan jou verkopen.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.